Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe

NightZoneMod 1.0.1

   (3 reviews)

Buying products not through S-Platoon, you risk being deceived, or you can get a strike on your mod on Steam, because most users who sell products through PM and Discord, sell someone else's (stolen) mods. Be vigilant and do not let yourself be deceived

21 Screenshots

Product description

 

 

Игра, для который подходит данный товар: DayZ Standalone

Тип: мод (клиентский + серверный)

Авторство: Sania (проект ZoS)

Товар совместим, тестировался и проверялся на чистых версиях игры: 1.14,1.15,1.16,1.17

Описание:

Мод, добавляющий  'затемняемые' (для локального игрового мира игрока) зоны в обозначенных на карте зонах. Можно настраивать точки на карте, радиус зоны, коэфициент затемнения, вхождение игрока в диапазон тех или иных координат, а также нахождение игрока на тех или иных поверхностях. Мод требуется к наличию игрокам и является клиент-серверным. В чисто серверной связке не работает!!!

Идея по детекту игрока и затемнению игрового мира взята с мода Namalsk.

 

Видео-демонстрация работы на локальном сервере:

 

При проблемах с доступом к файлу: Свяжитесь с Dr.Tauren в личных сообщениях.

Для желающих отблагодарить автора работы: 4274 3200 7857 5100

Почему работа бесплатно и больше не поддерживается: читаем тут

 

Возможности:

  • 'Затемняемые' (или ночь) локально у каждого игрока на экране при входе игрока в зону и нахождении в ней.
  • При выходе игрока из зоны "затемнение" снимается.
  • Можно совмещать несколько зон в одном месте с разными радиусами
  • Настройки мода вынесены в json-конфиг мода, позволяющий быстро настроить нужное количество зон вам быстро и непритязательно.
  • При ошибках в конфиге мода он будет пересоздан автоматически на стандартный, при этом ошибки будут отмечены в script-логе сервера. Рекоммендуется держать копию конфигурации и наблюдать за логами сервера после его старта!
  • Возможность задать для каждой точки свои настройки.

 

Важно:

Скрипт проверен на чистой версии игры версии игры на момент публикации и является работоспособным по сей день и час.

Клиентская часть мода разрешена к запаковке в собственные пакеты модов для собственных серверов в неизменном виде (переименовать pbo файл можно). Для этого достаточно поместить pbo-файлы клиентской части мода в папку addons вашего пакета модов и подписать своими ключами!

Поумолчанию мод не подписан никаким ключем, для проверки полноценной работы на вашем сервере его необходимо подписать! (Серверную часть подписывать не требуется).

 

ВАЖНО ПРО СОВМЕСТИМОЛСТЬ И КОНФЛИКТЫ С МОДИФИКАЦИЯМИ:

СОВМЕСТИМОСТЬ С ДРУГИМИ МОДАМИ НЕ ПРОВЕРЯЛАСЬ! Я НЕ ВЕДУ ПОДДЕРЖКИ ПО СОВМЕСТИМОСТИ И АДАПТАЦИИ С ДРУГИМИ МОДИФИКАЦИЯМИ, НЕ ГАРАНТИРУЮ ИХ РАБОТУ НА ДРУГИХ МОДИФИКАЦИЯХ, КАРТАХ И СЕРВЕРАХ, ОТТЛИЧНЫХ ОТ СТАНДАРТНЫХ ВАНИЛЬНЫХ ВЕРСИЙ ИГРЫ! ПО ПРОБЛЕМАМ СОВМЕСТИМОСТИ С ТАКОВЫМИ ОБРАЩАЙТЕСЬ К АВТОРАМ ЭТИХ МОДИФИКАЦИЙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Особенности работы:

  • Чтобы работал ПНВ достаточно установить зону затемнения не на полный 0.00 а на хотя бы 0.005

Известные проблемы:

  • Наблюдаются проблемы с отображением света от костров и факелов в затемняемой зоне. Исправление пока не найдено!

 

Составляющая товара:

  • Файлы самой модификации
  • Описание настроек и модификации в отдельном файле
  • Пример json-конфигурации мода с именем Config_NightZones.json (вы можете изучить пример Config_NightZones.rar)

 

Настройка:

Параметр DebugLogs_Enabled- включает ведение дополнительного логирования для отслеживания работы скрипта (в том числе и на клиентской стороне). Формат значений - 1 - включено, 0 - выключено.

Параметр ZonesList - массив из конфигураций элементов с настройками зон. Минимум 1 элемент обязательно должен быть.

Параметр Comment - поле для ваших внутренних пометок. Не учавствует в работе скрипта. Можно указать любой свой текст.

Параметр Position_map - точка на карте в формате X Y Z (Y - высота) в которой будет центр зоны. Все 3 значения чувствительны к правильности. Будьте внимательны, если ошибетесь с высотой, дистанция будет считаться от указанной вами точки на высоте. Формат значений - числа с точкой больше 0, разделенные запятой.

Параметр Enable_detect_to_Radius - включает и отключает учет статуса игрока в зоне по указанному в параметре Radius радусу зоны. Формат значений - 1 - вкл, 0 - выкл

Параметр Radius - дистанция от центра Position_map .  В этом радиусе будет работать 'затемнение'. Проще говоря, если дистанция от центра зоны до игрока меньше или равна этому радиусу, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Параметр НЕ работает совместно с другими включенными настройками. Формат значений - число с точкой.

Параметр Enable_detect_in_X - включает и отключает учет статуса игрока в зоне по указанным в параметрах Coord_x_min и Coord_x_max значениям координаты X. Параметр может работать совместно с другими включенными настройками. Формат значений - 1 - вкл, 0 - выкл

Параметр Coord_x_min - значение начального диапазона координаты X на карте для учета игрокаПроще говоря, если координата X у игрока больше или равна этому значению, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Работает только при Enable_detect_in_X =1. Формат значений - число с точкой.

Параметр Coord_x_max- значение кончного диапазона координаты X на карте для учета игрокаПроще говоря, если координата X у игрока меньше или равна этому значению, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Работает только при Enable_detect_in_X =1. Формат значений - число с точкой.

Параметр Enable_detect_in_Y - включает и отключает учет статуса игрока в зоне по указанным в параметрах Coord_Y_min и Coord_Y_max значениям координаты Y.  Параметр может работать совместно с другими включенными настройками. Формат значений - 1 - вкл, 0 - выкл

Параметр Coord_Y_min- значение начального диапазона координаты Y на карте для учета игрокаПроще говоря, если координата Y у игрока больше или равна этому значению, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Работает только при Enable_detect_in_Y =1. Формат значений - число с точкой.

Параметр Coord_Y_max- значение кончного диапазона координаты Y на карте для учета игрокаПроще говоря, если координата Y у игрока меньше или равна этому значению, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Работает только при Enable_detect_in_Y =1. Формат значений - число с точкой.

Параметр Enable_detect_in_Z- включает и отключает учет статуса игрока в зоне по указанным в параметрах Coord_Z_min и Coord_Z_max значениям координаты Z. Параметр может работать совместно с другими включенными настройками. Формат значений - 1 - вкл, 0 - выкл.

Параметр Coord_Z_min- значение начального диапазона координаты Z на карте для учета игрокаПроще говоря, если координата Z у игрока больше или равна этому значению, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Работает только при Enable_detect_in_Z=1. Формат значений - число с точкой.

Параметр Coord_Z_max- значение кончного диапазона координаты Z на карте для учета игрокаПроще говоря, если координата Z у игрока меньше или равна этому значению, то считается, что игрок в зоне. Указывается число, которое больше нуля. Работает только при Enable_detect_in_Z=1. Формат значений - число с точкой.

Параметр Coeficient_light - значение коэфициента 'светлости' игрового мираЧем меньше укажете - тем темнее будет. Параметр крайне чувствителен к значениям. Например, при 0.00 будет кромешная тьма, при 0.05 будет вечер. Указывается число, которое больше или равно нулю. Формат значений - число с точкой.

Параметр Enable_detect_SurfaceTypeUnderPlayer - включает и отключает учет статуса игрока в зоне по указанным в параметре SurfaceTypes значениям поверхностей. Параметр может работать совместно с другими включенными настройками. Формат значений - 1 - вкл, 0 - выкл.

Параметр SurfaceTypes - параметр-массив со списком типов поверхностей, на которых игрок будет считаться как вошедшим в зону при условии, если он находится на данном типе поверхности. Проще говоря, если игрок стоит на этом типе поверхности внутри зоны, то считается, что игрок в зоне. Работает только при Enable_detect_SurfaceTypeUnderPlayer =1. Формат значений - текст в кавычках. Значения разделять через запятую

 

Похожие товары, которые могут вас заинтересовать:

 


 

 

The game for which this product is suitable: DayZ Standalone

Type: Mod (client + Server)

Authorship: Sanya (ZoS project)

The product is compatible, tested and tested on clean versions of the game: 1.14,1.15,1.16,1.17

 

Description:

A mod that adds 'darkened' (for the player's local game world) zones in the zones marked on the map. You can adjust the points on the map, the radius of the zone, the dimming coefficient, the player's entry into the range of certain coordinates, as well as the player's location on certain surfaces. The mod is required for the presence of players and is client-server. It doesn't work in a purely server bundle!!!

The idea of detecting the player and darkening the game world is taken and 'copied' from the Namalsk mod.

 

Video demonstration of work on a local server:

 

If you have problems accessing the file: Contact Dr.Tauren in private messages.

For those wishing to thank the author of the work: 4274 3200 7857 5100

Why the work is free and no longer supported: read here

 

 

Opportunities:

  • 'Darkened' (or night) locally for each player on the screen when the player enters the zone and is in it.
  • When the player leaves the zone, the "blackout" is removed.
  • It is possible to combine several zones in one place with different radius.
  • The mod settings are made in the json config of the mod, which allows you to quickly configure the right number of zones for you quickly and unassumingly.
  • If there are errors in the mod's config, it will be recreated automatically to the standard one, while the errors will be noted in the server's script log. It is recommended to keep a copy of the configuration and monitor the server logs after it starts!
  • The ability to set your own settings for each point.

 

Important:

The script was tested on a clean version of the game version of the game at the time of publication and is operational to this day and hour.

The client part of the mod is allowed to be packed into its own packages of mods for its own servers in an unchanged form (you can rename the pbo file). To do this, it is enough to put the pbo files of the client part of the mod in the addons folder of your mod package and sign with your keys!

By default, the mod is not signed with any key, to check its full operation on your server, it must be signed! (The server part does not need to be signed).

The idea and part of the code for processing darkening, as well as accounting for surfaces, is taken from the Namalsk mod. All claims in this regard are ignored. Before buying the work, you are informed about this, as well as about the possible risks on the part of the author of this mod in the form of claims on the author's code.

 

IT IS IMPORTANT ABOUT COMPATIBILITY AND CONFLICTS WITH MODIFICATIONS:

COMPATIBILITY WITH OTHER MODS HAS NOT BEEN TESTED! I DO NOT SUPPORT COMPATIBILITY AND ADAPTATION WITH OTHER MODIFICATIONS, I DO NOT GUARANTEE THEIR WORK ON OTHER MODIFICATIONS, MAPS AND SERVERS OTHER THAN THE STANDARD VANILLA VERSIONS OF THE GAME! FOR COMPATIBILITY ISSUES WITH SUCH, PLEASE CONTACT THE AUTHORS OF THESE MODIFICATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!IT IS IMPORTANT ABOUT COMPATIBILITY AND CONFLICTS WITH MODIFICATIONS: COMPATIBILITY WITH OTHER MODS HAS NOT BEEN TESTED! I DO NOT SUPPORT COMPATIBILITY AND ADAPTATION WITH OTHER MODIFICATIONS, I DO NOT GUARANTEE THEIR WORK ON OTHER MODIFICATIONS, MAPS AND SERVERS OTHER THAN THE STANDARD VANILLA VERSIONS OF THE GAME! FOR COMPATIBILITY ISSUES WITH SUCH, PLEASE CONTACT THE AUTHORS OF THESE MODIFICATIONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Information about work:

  • In order for the NightVision to work, it is enough to set the dimming zone not to full 0.00 but to at least 0.005

Known issues:

  • There are problems with the display of light from bonfires and torches in the darkened area. The fix has not been found yet!

 

Component of the product:

  • Files of the modification itself
  • Description of settings and modifications in a separate file
  • An example of a json configuration of a mod named Config_Nightzone.json (you can study an example Config_NightZones.rar)


Customization:

The DebugLogs_Enabled parameter enables additional logging to track the script (including on the client side). The format of the values is 1 - on, 0 - off.

The ZonesList parameter is an array of element configurations with zone settings. There must be at least 1 element.

The Comment parameter is a field for your internal notes. Does not participate in the script. You can specify any of your own text.

The Position_map parameter is a point on the map in the format X Y Z (Y is the height) where the center of the zone will be. All 3 values are sensitive to correctness. Be careful, if you make a mistake with the height, the distance will be calculated from the point you specified at the height. The format of the values is numbers with a dot greater than 0, separated by a comma.

The Enable_detect_to_Radius parameter - enables and disables the accounting of the player's status in the zone according to the Radius radius specified in the Radius parameter. The format of the values is 1 - on, 0 - off

The Radius parameter is the distance from the center of Position_map . 'Blackout' will work in this radius. Simply put, if the distance from the center of the zone to the player is less than or equal to this radius, then the player is considered to be in the zone. A number that is greater than zero is specified. The parameter does NOT work in conjunction with other enabled settings. The format of the values is a number with a dot.

The Enable_detect_in_X parameter - enables and disables the accounting of the player's status in the zone according to the values of the X coordinate specified in the parameters Coord_x_min and Coord_x_max. The parameter can work together with other enabled settings. The format of the values is 1 - on, 0 - off

The parameter Coord_x_min is the value of the initial range of the X coordinate on the map to account for the player. Simply put, if the player's X coordinate is greater than or equal to this value, then it is assumed that the player is in the zone. A number that is greater than zero is specified. Works only when Enable_detect_in_X =1. The format of the values is a number with a dot.

The parameter Coord_x_max is the value of the end range of the X coordinate on the map to account for the player. Simply put, if the player's X coordinate is less than or equal to this value, then it is assumed that the player is in the zone. A number that is greater than zero is specified. Works only when Enable_detect_in_X =1. The format of the values is a number with a dot.

The Enable_detect_in_Y parameter enables and disables the accounting of the player's status in the zone according to the values of the Y coordinate specified in the parameters Coord_Y_min and Coord_Y_max. The parameter can work together with other enabled settings. The format of the values is 1 - on, 0 - off

The parameter Coord_Y_min is the value of the initial range of the Y coordinate on the map to account for the player. Simply put, if the Y coordinate of a player is greater than or equal to this value, then it is assumed that the player is in the zone. A number that is greater than zero is specified. Works only when Enable_detect_in_Y =1. The format of the values is a number with a dot.

The parameter Coord_Y_max is the value of the point range of the Y coordinate on the map to account for the player. Simply put, if the Y coordinate of a player is less than or equal to this value, then it is assumed that the player is in the zone. A number that is greater than zero is specified. Works only when Enable_detect_in_Y =1. The format of the values is a number with a dot.

The Enable_detect_in_Z parameter- enables and disables the accounting of the player's status in the zone according to the values of the Z coordinate specified in the parameters Coord_Z_min and Coord_Z_max. The parameter can work together with other enabled settings. The format of the values is 1 - on, 0 - off.

The parameter Coord_Z_min is the value of the initial range of the Z coordinate on the map to account for the player. Simply put, if the player's Z coordinate is greater than or equal to this value, then it is assumed that the player is in the zone. A number that is greater than zero is specified. Works only when Enable_detect_in_Z=1. The format of the values is a number with a dot.

The parameter Coord_Z_max is the value of the point range of the Z coordinate on the map to account for the player. Simply put, if the player's Z coordinate is less than or equal to this value, then it is assumed that the player is in the zone. A number that is greater than zero is specified. Works only when Enable_detect_in_Z=1. The format of the values is a number with a dot.

The parameter Coeficient_light is the value of the coefficient of 'brightness' of the game world. The less you specify, the darker it will be. The parameter is extremely sensitive to values. For example, at 0.00 it will be pitch dark, at 0.05 it will be evening. A number that is greater than or equal to zero is specified. The format of the values is a number with a dot.

The Enable_detect_SurfaceTypeUnderPlayer parameter - enables and disables the accounting of the player's status in the zone according to the surface values specified in the SurfaceTypes parameter. The parameter can work together with other enabled settings. The format of the values is 1 - on, 0 - off.

The SurfaceTypes parameter is an array parameter with a list of types of surfaces on which the player will be considered as having entered the zone, provided that he is on this type of surface. Simply put, if a player stands on this type of surface inside the zone, then it is considered that the player is in the zone. Works only when Enable_detect_SurfaceTypeUnderPlayer =1. The format of the values is text in quotation marks. Values separated by commas

 

 

Similar products that may interest you:

 

 


 


What's New in Version 1.0.1

Released

 

 
  • Подпись файлов модификации авторским клюючем, размещение в Steam и актуализация данных: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2768728225
  • Исправления для совместимости с версией игры 1.17 (проверенно на Experimental 1.17.154.707)
  • Исправление флуда отладочным логом в script.log файлы игры/сервера при отключенной функции Debug логов в json конфигурайии
  • Добавление в JSON новых опций конфигурации, позволяющих задать время, в которое зона будет активна. Параметр может работать совместимо с другими параметрами!
  • Новые параметры должны быть внесены в JSON формат вручную! Автоматически они не будут добавлены!!! Поумолчанию или при отсутствии параметров эти параметры отключены!


Новые параметры в JSON-файле конфигурации:
Enable_NightZone_OnlyInActiveTime_At_GameWorld - параметр, включающий работу затемняемой зоны исключительно в промежуток игрового времени, заданный опциями под ней. 0 - выключено, 1 - включено. При выключении зона будет работать всегда!
ActiveTime_GameWorld_Hours_Start - Стартовое Время в часах, когда зона будет работать. Допустимые числа от 0 до 23.
ActiveZone_Time_GameWorld_Minutes_Start - Стартовое Время в минутах, когда зона будет работать. Допустимые числа от 0 до 59.
ActiveTime_GameWorld_Hours_End - Время окончания работы зоны в часах, когда зона еще будет работать. Допустимые числа от 0 до 23. Значение должно быть больше или равно, чем ActiveTime_GameWorld_Hours_Start .
ActiveZone_Time_GameWorld_Minutes_End - Время окончания работы зоны в минутах, когда зона еще будет работать. Допустимые числа от 0 до 59.

 

 
  • Signature of modification files with the author's key, placement on Steam and updating of data: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2768728225
  • Fixes for compatibility with version 1.17 of the game (tested on Experimental 1.17.154.707)
  • Flood correction by debugging log in script.log files of the game/server when the Debug function of logs in json config is disabled
  • Adding new configuration options to JSON, allowing you to set the time at which the zone will be active. The parameter can work compatible with other parameters!
  • New parameters must be entered into the JSON format manually! They will not be added automatically!!! By silence or in the absence of parameters, these parameters are disabled!


New parameters in the JSON configuration file:
Enable_NightZone_OnlyInActiveTime_At_GameWorld is a parameter that enables the operation of the darkened zone exclusively during the period of game time specified by the options below it. 0 - off, 1 - on. When turned off, the zone will always work!
ActiveTime_GameWorld_Hours_Start - The starting time in hours when the zone will work. Valid numbers are from 0 to 23.
ActiveZone_Time_GameWorld_Minutes_Start - The starting time in minutes when the zone will work. Valid numbers are from 0 to 59.
ActiveTime_GameWorld_Hours_End - The end time of the zone in hours when the zone will still be working. Valid numbers are from 0 to 23. The value must be greater than or equal to ActiveTime_GameWorld_Hours_Start .
ActiveZone_Time_GameWorld_Minutes_End - The end time of the zone in minutes, when the zone will still be working. Valid numbers are from 0 to 59.

 


Type

Client-Server

Compatible version

1.16

Terms of usage

 
  • Перепаковка, запаковка работы и изменение по своему вкусу разрешены при указании авторства на текущий мод!

 

 
  • Repacking, packing the work and changing to your liking are allowed if you specify the authorship of the current mod!

Actions after purchase

 

Вариант 1:

1. Подписаться на моды в стиме и установить их на сервер и клиент игры:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2768728225 (файлы работы можно включить в пакет своего мода, при условии указания на странице своего мода авторства модификации и ссылки на оригинальные файлы в мастерской)

2. Запустить сервер 1 раз и закрыть его после загрузки

3. Настроить мод в файле Config_NightZones.json в #profile обозначенной системной директории сервера

 

Вариант 2:

1. Распаковать содержимое архива в отдельную папку

2. Поместить папку @NightZoneMod в папку клиента игры.

3. Скопировать папку @NightZoneMod в папку сервера игры

4. Добавить в параметрах запуска сервера:


"-mod=@NightZoneMod;"

Если у вас уже имеется такая строка, добавить к списку этих модов в нее следующее:


;@NightZoneMod

5. Поместить файл 123new.bikey в корневую папку keys сервера игры

6. Добавить в параметрах лаунчера клиента игры как локальный мод из папки игры @NightZoneMod.

7. Запустить сервер один раз, дождаться загрузки, закрыть сервер.

8. Настроить мод в файле Config_NightZones.json в #profile обозначенной системной директории сервера

 

P.S. Вы можете разместить данный мод внутри своего пакета с вашими модами, достаточно поместить pbo-файлы клиентской части мода в папку adons вашего пакета модов! Размещение разрешено при указании ссылки на страницу автора мода.


 

 

Option 1:

1. Subscribe to mods in steam and install them on the server and client of the game:

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2768728225 (work files can be included in the package of your mod, provided that the authorship of the modification and links to the original files in the workshop are indicated on the page of your mod)

2. Start the server 1 time and close it after downloading

3. Configure the mod in the Config_Nightzone file.json in the #profile of the designated server system directory


Option 2:

1. Unpack the contents of the archive into a separate folder

2. Place the @NightZoneMod folder in the game client folder.

3. Copy the @NightZoneMod folder to the game server folder

4. Add in the server startup parameters:


"-mod=@NightZoneMod;"

If you already have such a line, add the following to the list of these mods in it:


;@NightZoneMod

5. Place the 123new.bikey file in the root keys folder of the game server

6. Add the game client in the launcher settings as a local mod from the game folder @NightZoneMod.

7. Start the server once, wait for the download, close the server.

8. Configure the mod in the Config_Nightzone file.json in the #profile of the designated server system directory


P.S. You can place this mod inside your package with your mods, it's enough to put the pbo files of the client part of the mod in the adons folder of your mod package! Placement is allowed when specifying a link to the page of the author of the mod.

 


Acceptance of the Terms of the marketplace

Yes

All files published by users, thus s-platoon.ru is not responsible for their content. All copyrights belong to the specified owners. If you are the copyright holder of a file located on the site s-platoon.ru and if you do not want it to continue to be freely available, then we are ready to assist in the removal of this material. Just write to us using the feedback form.



User Feedback

You may only provide a review once you have downloaded the file.


OliverQueen

   2 of 2 members found this review helpful 2 / 2 members

Мод великолепен, спасибо автору за его работу!

Share this review


Link to review
Дизайнер

· Edited by Дизайнер (see edit history)

   1 of 1 member found this review helpful 1 / 1 member

Шикарный мод! Спасибо автору! Но надо разобраться как он работает. Объясню своими словами, автор если что поправит.

У мода есть 2 основные типа генерации затеняемой зоны:
1. Сфера.
Это параметр Radius. То есть шар с центром в середине и радиусом во всех направлениях. Он легко настраивается.
2. Куб.
Тут надо представить куб где параметры Coord_x_min и Coord_x_max это 2 его стенки, которые мы двигаем этими параметрами. С двумя другими параметрами Y та же песня. В итоге у нас или куб с одинаковыми сторонами или прямоугольник, где одна сторона может быть длиннее другой. Жаль что куб не поворачивается в пространстве.

Очень годный и нужный мод!

Share this review


Link to review
Anororthad

   1 of 1 member found this review helpful 1 / 1 member

Требует обновления под версию 1.17 А так мод шикарен) 

Response from the author:

Он уже обновлен парами днями ранее, обновите у себя файлы!

Share this review


Link to review
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.