Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
Sign in to follow this  
Risagecorp

Custom Events - Настраиваемые ивенты

Recommended Posts

Custom Events - Настраиваемые ивенты


 

 

Описание товара:
Мод совместим, тестировался и проверялся на чистых версиях игры и работает на данный момент только с VPP Admin Tools
Данная модификация добавляет огромное количество настраевымых иветов. Создание ваших кастомных ивентов на сервере. С управлением через админ панель. Удобной и гибкой настройкой.
Описание мода :
Не хватает рук на сервере? Устали постоянно уделять огромное кол-во времени на проведение ивентов?
Настало время для мода Custom Events.
Вы можете создать сотни ивентов заранее, продумать логики и включать хоть все каждый рестарт, тем самым создавая для ваших игороков интересный контент и экспириенс. Каждый со мной согласится, что ивенты интересны всем, но делать порой их очень время затратно.

Функции:

1. Спавн объектов через DayZ Editor.
2. Кастомный спавн Зараженной зоны с настройкой по координате и радиусу.
3. Опциональное оповещение всех игроков на сервере о начале Ивента.
4. Админ панель в VPP Admin Tools и COT.
5. Установка ящика или любого хранилища
6. Спавн объектов внутри хранилища с гибкой настройкой + шанс на выпадения.
7. Опциональное удаление объектов после завершение Ивента.
8. Выделение зеленым цветом в админ панели ивентов который работают прямо сейчас. 
9. Телепорт администратора на место проведения ивента.
10. Опциональное оповещение всех игроков в дискорд. При старте или окончании ивента
11. Автоматические ивенты по расписанию.
12. Мониторинг текущего ивента в админ панели.

Планируется в полном релизе:

1. Интеграция разных модификаций на AI.
 

   Пример настройки Ивента, таких ивентов можно создать огромное кол-во.
 


{

    "EventName": "ConvoiIvent1",

    "EventCenter": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

    "UseDayZEditor": 1,

    "DeleteSpawnObject": 1,

    "CreateContaminated": 0,

    "EventRadius": 60,

    "DurationMinutes": 1,

    "Text_Header": "Радио вещание",

    "DisplayName": "Конвой",

    "Text_OnStart": "Уважаемые игроки, кто то уничтожил %1",

    "Text_OnEnd": "%1 был полностью разграблен....",

    "Is_AutoEvent": 1,

    "m_Objects": [

        {

            "ClassName": "ZmbM_PatrolNormal_Autumn",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        },

        {

            "ClassName": "ZmbM_PatrolNormal_Flat",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        },

        {

            "ClassName": "ZmbM_PatrolNormal_PautRev",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        },

        {

            "ClassName": "ZmbM_SoldierNormal",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        }

    ],

    "m_Chest": [

        {

            "ChestName": "SeaChest",

            "Position": "2859.995849609375 369.70489501953127 6764.5068359375",

            "Orientation": "-170.52444458007813 -5.999300479888916 -1.9999992847442628",

            "List": [

                {

                    "ClassName": "M4A1",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 0,

                    "Chance": 0

                },

                {

                    "ClassName": "AUG",

                    "Health": 0.5,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 50

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                }

            ]

        },

        {

            "ChestName": "SeaChest",

            "Position": "2886.760986328125 370.5107421875 6757.17529296875",

            "Orientation": "-170.52444458007813 4.999529838562012 -1.5000001192092896",

            "List": [

                {

                    "ClassName": "M4A1",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 50

                },

                {

                    "ClassName": "AUG",

                    "Health": 0.5,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 50

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                }

            ]

        }

    ]

}

Так же в настройках вы можете установить разрешения, какие именно администраторы смогут пользоваться и включать ивенты.
Имеется настройка включение отключения оповещения всех игроков на кто сейчас находится на сервере.
Мод будет дорабатываться и развиваться. 
Демострационный ролик: 

 

 

 

Product description:
The mod is compatible, tested and verified on clean versions of the game and currently only works with VPP Admin Tools This modification adds a huge number of customizable items. Creating your custom events on the server. Controlled via the admin panel. Convenient and flexible setup. Description of the mod: Not enough hands on the server? Are you tired of constantly devoting a huge amount of time to holding events?
Description of the mod: Not enough hands on the server? Are you tired of constantly devoting a huge amount of time to holding events? It's time for the Custom Events mod. You can create hundreds of events in advance, think through the logic and include at least everything every restart, thereby creating interesting content and experience for your players. Everyone will agree with me that events are interesting to everyone, but sometimes doing them is very time consuming.
 

Functions:
1. Spawning objects via DayZ Editor.
2. Custom spawn of the Infected zone with adjustment by coordinate and radius.
3. Optional notification to all players on the server about the start of the Event.
4. Admin panel in VPP Admin Tools and COT.
5. Installing a box or any storage
6. Spawning of objects inside the storage with flexible settings + chance of falling out.
7. Optional removal of objects after the completion of the Event.
8. Highlighting events that are running right now in green in the admin panel.
9. Teleport of the administrator to the event location.
10. Optional notification to all discord players. At the start or end of the event
11. Automatic scheduled events.
12. Monitoring the current event in the admin panel.

Planned for full release:
1. Integration of various modifications on AI.

Example settings


{

    "EventName": "ConvoiIvent1",

    "EventCenter": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

    "UseDayZEditor": 1,

    "DeleteSpawnObject": 1,

    "CreateContaminated": 0,

    "EventRadius": 60,

    "DurationMinutes": 1,

    "Text_Header": "Радио вещание",

    "DisplayName": "Конвой",

    "Text_OnStart": "Уважаемые игроки, кто то уничтожил %1",

    "Text_OnEnd": "%1 был полностью разграблен....",

    "Is_AutoEvent": 1,

    "m_Objects": [

        {

            "ClassName": "ZmbM_PatrolNormal_Autumn",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        },

        {

            "ClassName": "ZmbM_PatrolNormal_Flat",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        },

        {

            "ClassName": "ZmbM_PatrolNormal_PautRev",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        },

        {

            "ClassName": "ZmbM_SoldierNormal",

            "Position": "6909.3701171875 135.25555419921876 12654.7998046875",

            "Orientation": "0.0 0.0 0.0",

            "Count": 10,

            "USE_SpawnInRadius": 1,

            "IS_Static": 0,

            "IS_AI": 1,

            "Radius": 100

        }

    ],

    "m_Chest": [

        {

            "ChestName": "SeaChest",

            "Position": "2859.995849609375 369.70489501953127 6764.5068359375",

            "Orientation": "-170.52444458007813 -5.999300479888916 -1.9999992847442628",

            "List": [

                {

                    "ClassName": "M4A1",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 0,

                    "Chance": 0

                },

                {

                    "ClassName": "AUG",

                    "Health": 0.5,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 50

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                }

            ]

        },

        {

            "ChestName": "SeaChest",

            "Position": "2886.760986328125 370.5107421875 6757.17529296875",

            "Orientation": "-170.52444458007813 4.999529838562012 -1.5000001192092896",

            "List": [

                {

                    "ClassName": "M4A1",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 50

                },

                {

                    "ClassName": "AUG",

                    "Health": 0.5,

                    "Quantity": 1.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 50

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                },

                {

                    "ClassName": "Mag_STANAG_30Rnd",

                    "Health": 1.0,

                    "Quantity": 30.0,

                    "Use_Chance": 1,

                    "Chance": 70

                }

            ]

        }

    ]

}

Also in the settings you can set permissions, which administrators will be able to use and enable events. There is a setting to enable disabling notification of all players who are currently on the server.
The mod will be refined and developed.
Demo video:

 

 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites



 

This file has been updated to Version 0.01.

 

Файл обновлён до версии 0.01.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.