Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
PLAYERDEAD

pic CfgWeapons / Изображение оружия.

Помогите люди добрые !  :smile: 
Есть картинка основного оружия, автомата к примеру. 
 

_pWeap = primaryWeapon player; // Опред.

if (!isNil "_pWeap") then {_pic = gettext(configFile >> 'CfgWeapons' >> _pWeap >> 'picture');};

Как сделать чтоб был пистолет?  :laugh: 
Много чего перепробовал, не катит... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 

 player_updateGUI.sqf

 

_pisWep =  _display displayCtrl 3123414;
_priWep = _display displayCtrl 3123141;
_pWeap = primaryWeapon player;

_priWepPic = "";
_pisWepPic = "";



if(!(_pWeap == "")) then {_priWepPic = getText (configFile >> "CfgWeapons" >> _pWeap >> "picture");};
if(!(_hWeap == "")) then {_pisWepPic = getText (configFile >> "CfgWeapons" >> _hWeap >> "picture");};


_priWep ctrlSetText format["%1",_priWepPic];
_pisWep ctrlSetText format["%1",_pisWepPic];


Уже сделал) Спасибо! Нашёл легче способ  :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites





  • 0

ты бредишь чтоль?

а просто не назначить напрямую -

_picture = "x\addons\блаблабла\пистолет.paa";

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

ты бредишь чтоль?

а просто не назначить напрямую -

_picture = "x\addons\блаблабла\пистолет.paa";

а обновляться он как будет ? 

Если игрок другой пистолет возьмет ?  

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0


currentWeapon player; // Возвращает имя выбранного оружия

secondaryWeapon player; // Возвращает имя вторичного оружия

primaryWeapon player; // Возвращает имя основного оружия

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

а обновляться он как будет ? 

Если игрок другой пистолет возьмет ?  

Судя по твоему вопросу - надо вместо автомата вывести пистолет)

 

А если тебе надо ТЕКУЩЕГО оружия - того которое в руках -

_weapon = currentWeapon player;

ну и далее по схеме.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Это для hedkey) 

Всё работает, а вот пистолета нет.

 player_updateGUI.sqf

 

_pisWep =  _display displayCtrl 3123414;
_priWep = _display displayCtrl 3123141;
_pWeap = primaryWeapon player;

_priWepPic = "";
_pisWepPic = "";



if(!(_pWeap == "")) then {_priWepPic = getText (configFile >> "CfgWeapons" >> _pWeap >> "picture");};
if(!(_hWeap == "")) then {_pisWepPic = getText (configFile >> "CfgWeapons" >> _hWeap >> "picture");};


_priWep ctrlSetText format["%1",_priWepPic];
_pisWep ctrlSetText format["%1",_pisWepPic];


Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.