Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe

Доброго времени суток! Ребят, я лично хочу спросить вашего мнения! Какая версия Wicked AI лучше?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts




  • 0

Использую 2.2.0 с релиза этой версий . Правда пришлось помучится 2 миссий отключить и патруль миссию переписать. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Similar Content

    • By Tiberian
      Добрый день всем. А может ночь. У кого как...
      Хочу создать станкового пулеметчика по скрипту:
       
      //проргамма создания станка с пулемаетчиком private ["_position","_direction","_typeWeapon","_skin","_vehicle","_unit"]; _position=_this select 0; _direction=_this select 1; _typeWeapon=_this select 2; _skin=_this select 3; /////////////////////// _unitGroupTurret = createGroup east; /////////////////////// _vehicle = createVehicle [_typeWeapon,_position, [], 0, 'CAN_COLLIDE']; PVDZE_serverObjectMonitor set [count PVDZE_serverObjectMonitor,_vehicle]; [_vehicle,_typeWeapon] spawn server_updateObject; _vehicle setDir _direction; _vehicle setPosATL _position; _vehicle = nil; ////////////////////// _unit = _unitGroupTurret createUnit [_skin,_position, [], 5, "LIEUTENANT"]; _unit setDir _direction; //[_unit] joinSilent _unitGroupTurret; _unit addMagazine ["50Rnd_127x107_DSHKM", 3]; _unit setskill ["general",1]; _unit enableAI "TARGET"; _unit enableAI "AUTOTARGET"; _unit enableAI "ANIM"; _unit enableAI "FSM"; _unit setCombatMode "RED"; _unit setBehaviour "AWARE"; /////////////////////////////// _unit moveInGunner _vehicle; //конец программы В результате станок стоит, боец AI мертвый лежит рядом. РПТ выдает такую ошибку:
       
      ... 19:20:52 "HIVE: Starting" 19:20:52 "HIVE: trying to get objects" 19:20:53 Error in expression <tBehaviour "AWARE"; _unit moveInGunner _vehicle; 19:20:53 Error position: <_vehicle; 19:20:53 Error Undefined variable in expression: _vehicle 19:20:53 File mpmissions\DayZ_Epoch_24.Napf\addons\my_Bots\CreateTurret.sqf, line 29 ... В чем может быть проблема? 
    • By lucho003
      patrolpos  в  каком формате ее вписывать?
    • By PLAYERDEAD
      Подскажите  Сложные ИИ Миссии для Overpoch'a. 
      Мои игроки проходят миссии без всяких проблем...
      Стояли WAI с приват раздела
    • By anikinvitaly
      Подскажите, кто знает как в WAI добавить бота с СВД например, на вышку или на крышу и чтобы он не бегал а сидел и выцеливал игроков.
  • Our picks

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.