Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
fantom3888

Вода и еда при спавне

Может кто знает где меняется количество воды и еды при спавне ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Все разобрался 

 

Кому интересно то вот путь где ковырять  DayZ\dta\scripts\4_World\Classes\PlayerStats\PlayerStatsPCO.c   строчки 142-143 их меняйти.

Edited by fantom3888 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites





  • 0

Хм....не знал что это изменит размер СТАРТОВЫХ значений:)))))Вы изменяете размер ОБЩеГО хранилища воды,еды и прочего
Стартовые значения меняются в файле init.c
(добавить в class CustomMission: MissionServer)


	override PlayerBase CreateCharacter(PlayerIdentity identity, vector pos, ParamsReadContext ctx, string characterName)
	{
		Entity playerEnt;
		playerEnt = GetGame().CreatePlayer(identity, characterName, pos, 0, "NONE");//Creates random player
		Class.CastTo(m_player, playerEnt);

		GetGame().SelectPlayer(identity, m_player);

		m_player.SetHealth("GlobalHealth", "Health", 100);
		m_player.SetHealth("GlobalHealth", "Blood", 5000);
		m_player.GetStatEnergy().Set(1500);
		m_player.GetStatWater().Set(2000);
		
		return m_player;
	}

Сделано тов. 123new
Проверено,работает. Ему вся благодарность за то что помог.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
11 минут назад, paranoyk сказал:

Хм....не знал что это изменит размер СТАРТОВЫХ значений:)))))Вы изменяете размер ОБЩеГО хранилища воды,еды и прочего
Стартовые значения меняются в файле init.c
(добавить в class CustomMission: MissionServer)

override PlayerBase CreateCharacter(PlayerIdentity identity, vector pos, ParamsReadContext ctx, string characterName) { Entity playerEnt; playerEnt = GetGame().CreatePlayer(identity, characterName, pos, 0, "NONE");//Creates random player Class.CastTo(m_player, playerEnt); GetGame().SelectPlayer(identity, m_player); m_player.SetHealth("GlobalHealth", "Health", 100); m_player.SetHealth("GlobalHealth", "Blood", 5000); m_player.GetStatEnergy().Set(1500); m_player.GetStatWater().Set(2000); return m_player; }



	override PlayerBase CreateCharacter(PlayerIdentity identity, vector pos, ParamsReadContext ctx, string characterName)
	{
		Entity playerEnt;
		playerEnt = GetGame().CreatePlayer(identity, characterName, pos, 0, "NONE");//Creates random player
		Class.CastTo(m_player, playerEnt);

		GetGame().SelectPlayer(identity, m_player);

		m_player.SetHealth("GlobalHealth", "Health", 100);
		m_player.SetHealth("GlobalHealth", "Blood", 5000);
		m_player.GetStatEnergy().Set(1500);
		m_player.GetStatWater().Set(2000);
		
		return m_player;
	}

Сделано тов. 123new
Проверено,работает. Ему вся благодарность за то что помог.

нет именно здесь только там где меньшее значенее его менять нужно а не сколько будет вмещать желудлчек

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.