Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Mor

Скининг мутантов.

Всем привет. Ребят хочу переделать немного скининг мутантов но столкнулся с тем что не могу сделать "шанс" выпадения той или иной части тварины. Мб кто то додумался как это сделать? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Что бы было понятнее в данный момент скининг у меня выглядит вот так.
 

class FS_HIMERA_v3;
	class moded_himera: FS_HIMERA_v3
	{
		scope=2;
		class Skinning
		{
			class ObtainedSteaks
			{
				item="glaz_him";
				count=1;
				quantityMinMaxCoef[]={0.5,1};
			};
			class ObtainedPelt
			{
				item="kogot_him";
				count=1;
				quantityCoef=1;
				transferToolDamageCoef=1;
			};
			class ObtainedGuts
			{
				item="serdce_him";
				count=2;
				quantityMinMaxCoef[]={0.5,1};
			};
			class ObtainedLard
			{
				item="serdce_him";
				count=0;
				quantityMinMaxCoef[]={0,1};
			};
			class ObtainedBones
			{
				item="Bones";
				count=0;
				quantityMinMaxCoef[]={0.25,1};
				transferToolDamageCoef=1;
			};

Изначально я рассуждал что данная строка quantityMinMaxCoef[]={0.5,1}; и подразумевается как "шанс" но нет, все так же срезаются все

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Предположение, а не утверждение.

// если указать мин. значение 0, это по сути должно быть командой движку либо не зоздавать объект, либо удалить после создания.
// ибо согласно алгоритмам, предмет с quantity равным 0 удаляется из мира.
quantityMinMaxCoef[] = {0,1};

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
58 минут назад, Mor сказал:

и подразумевается как "шанс"

 

Нет, это совсем другое, например, в коробке спичек 100шт спичек, это и есть quantity.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
7 минут назад, SteelRat сказал:

 

Нет, это совсем другое, например, в коробке спичек 100шт спичек, это и есть quantity.

Понял 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Нашел откуда ноги у скрининга растут теперь нужно понять как это сделать.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.