Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
ElinoiS

Как сделать чтобы зомби не умирали от машины ?

Здравствуйте! 

Кто может подсказать кусок файла или скрипт где править, чтобы на сервере нельзя было зомби давить машиной.
Возможно чтобы анимации сбивания остались, но урон от машины по зомби не проходил.  
Заранее спасибо)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

dta\scripts\4_World\Entities\Creatures\Infected\ZombieBase.c
смотри функцию 
void RegisterTransportHit(Transport transport)
здесь и урон и импульс от урона

Share this post


Link to post
Share on other sites









  • 0

Поставил значение 2000.1 вот в этом куске:

     // avoid damage because of small movements
            if (m_TransportHitVelocity.Length() > 2000.1)

 

По умолчанию было :

    // avoid damage because of small movements
            if (m_TransportHitVelocity.Length() > 0.1)


Я так понял там ограничение стоит какое-то, при превышении которого ломается урон.
Теперь зомби почти пролетают через кузов машины насквозь, но и так сгодится) 

Спасибо большое за наводку! )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.