Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
BorizzK

Класс в конфиге обьекта. Вопрос

class HouseNoDestruct;

 

class MyObject : HouseNoDestruct {

 

Вот таким макаром обьект получается как надо в мире - сквозь него не пройдешь и тп

НО!

 

Он и не сохраняется на карте
 

Как сконфигурить обьект или модель что бы сквозь него нельзя было проходить но не использовать HouseNoDestruct ?
Он вообще должен быть ItemBase

 

 

ЗЫ Это вещь, довольно крупная
Зарекался с моделингом не связываться, но пришлось

Edited by BorizzK (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

@BorizzK Чтобы объект был не проходимым разберись с ЛОДАМИ - геометрия\фаиргеометрия\и т.п. а класс тут не при чем.

Share this post


Link to post
Share on other sites









  • 0
42 минуты назад, NoNameUltima сказал:

@BorizzK Чтобы объект был не проходимым разберись с ЛОДАМИ - геометрия\фаиргеометрия\и т.п. а класс тут не при чем.

Ну вот с этим и хочу разобраться

 

так то если его тупо подвязать к HouseNoDestruct то он становится не проходимым

А проинхиритв его от класса BuildingSuper в скрипте я получаю возможность интерактива по селекшанам что мне и нужно

 

Теперь хочу сделать второй вариант обьекта что бы его можно было таскать размещать и тп
Все норм но он становится прозрачным для прохода

 

И тут я совсем в тупике

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Разюбрался решил через config.cpp

Осталось с лодами что бы норм в руки бралось разобраться

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
25.12.2019 в 20:38, BorizzK сказал:

Разюбрался решил через config.cpp

подскажи как?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Таскать объект можно Container_Base, IntemBase и тд, HouseNoDestruct - для зданий

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.