Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Armor

Свои звуки

Кто-нибудь разбирался как добавлять в игру свои звуки? Проигрывать нужно только на клиенте, функции воспроизведения я нашел, по примеру этой -  SEffectManager.PlaySound("offroad_door_close_SoundSet", car.GetPosition() );, но я не могу понять откуда игра считала этот название звука "offroad_door_close_SoundSet".
Вот путь по которому идет поиск звука - string vegSoundsCfgPath = "CfgVehicles SurvivorBase VegetationSounds "; но как игра понимает в каком именно файл находится этот конфиг?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

offroad_door_close_SoundSet это класснейм звука - как тот же класснейм предмета

те есть некий звук в pbo и там же его конфиг который читает игра при запуске

все

просто тип там не обьекта а звука

и применимы соответствующие функции

 

Share this post


Link to post
Share on other sites









  • 0
17 часов назад, BorizzK сказал:

offroad_door_close_SoundSet это класснейм звука - как тот же класснейм предмета

те есть некий звук в pbo и там же его конфиг который читает игра при запуске

все

просто тип там не обьекта а звука

и применимы соответствующие функции

 

Разобрался, спасибо

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.