Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
OskarDallas

Патроны при спавне

Парни, если указать патроны при спавне, то игра выдаст стак из 35 штук, но нужно только 3. Как реализовать?

itemEnt = itemTop.GetInventory().CreateInInventory("Ammo_380");
            if ( Class.CastTo(itemBs, itemEnt ) )
            itemBs.SetQuantity(3);

Share this post


Link to post
Share on other sites

20 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
itemEnt = itemTop.GetInventory().CreateInInventory("Ammo_380");
if (itemEnt)
{
	itemEnt.SetQuantity(15);
}

тупо так

Share this post


Link to post
Share on other sites









  • 0

123new чтобы юзать SetQuantity его нужно откатить с ItemBase

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
9 часов назад, OskarDallas сказал:

Парни, если указать патроны при спавне, то игра выдаст стак из 35 штук, но нужно только 3. Как реализовать?

itemEnt = itemTop.GetInventory().CreateInInventory("Ammo_380");
            if ( Class.CastTo(itemBs, itemEnt ) )
            itemBs.SetQuantity(3);

 

Попробуй так.

 

            ItemBase ammoBullet;
            Class.CastTo(ammoBullet, itemEnt);
            ammoBullet.SetQuantity(3);

 

У меня работает.

Edited by trezona (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

trezona Class.CastTo устарело и его уберут в ближайших патчах

Юзайте ItemBase.Cast

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

trezona Какой именно патрон у тебя спавнится? 
            ItemBase ammoBullet;
            Class.CastTo(ammoBullet, itemEnt);
            ammoBullet.SetQuantity(3);

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
itemBase ItemBs = ItemBase.Cast(itemTop.GetInventory().CreateInInventory("Ammo_380"));
if (ItemBs) itemBs.SetQuantity(3);

или так

 

itemBase ItemBs;
if (ItemBs = ItemBase.Cast(itemTop.GetInventory().CreateInInventory("Ammo_380"))) itemBs.SetQuantity(3);

 

только со всеми вариантами их спавнится 35шт

Edited by BorizzK (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

trezona Так заспавнится 35шт. А что на счет этого варианта: 

             ItemBase ammoBullet;
            Class.CastTo(ammoBullet, itemEnt);
            ammoBullet.SetQuantity(3);

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

BorizzK Использую в рецепте. А там Do() выполняется на клиенте((

ну по крайне мере, лог приходит на клиент а не сервер*

OskarDallas  Это одно и тоже.

Edited by trezona (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

trezona Получается в итоге вопрос остается открытым. Три патрона заспавнить не выходить

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

trezona 

Еще раз

ItemBase item = GetGame().GetPlayer().CreateInInventory("Ammo_380");

item.SetQuantity(3);

Это на сервере работать не будет

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
В 14.08.2019 в 11:44, Equadro сказал:

123new чтобы юзать SetQuantity его нужно откатить с ItemBase

да как то у меня и без этого работает \---_---/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.