Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
KleyDerS

Спиливается кодовый замок с мода "CodeLocks"

Как пофиксить это?Слесарская ножовка творит чудеса..

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

KleyDerS конфиг файл коделока - там конфигурится можно спиливать или нет

надо было читать что там у автора в стиме написано

 

Share this post


Link to post
Share on other sites









  • 0
// Modify the DEFAULT_DESTROY constant to change time to cut off lock
modded class UATimeSpent
{
	const float DEFAULT_DESTROY = 86400;
}

// Since my mod needs a complete recode, and Neo wants the 
// lockpick to not work if broken, this class needs to be modified.
modded class ActionDestroyCodeLock: ActionContinuousBase
{
	override void CreateConditionComponents()  
	{	
		m_ConditionItem = new CCINonRuined;
		m_ConditionTarget = new CCTNone;
	}

	// Set tool health to 0, essentially.
	override void OnFinishProgressServer( ActionData action_data )
	{	
		super.OnFinishProgressServer( action_data );

		action_data.m_MainItem.DecreaseHealth( 100, false );
	}
}

// Remove ActionDestroyCodeLock from the hacksaw
modded class Hacksaw extends ToolBase
{
	override void SetActions()
	{
		super.SetActions();
		
		RemoveAction( ActionDestroyCodeLock );
	}
}

// Add ActionDestroyCodeLock to lockpick
modded class Lockpick: Inventory_Base
{
	override void SetActions()
	{
		super.SetActions();
		
		AddAction( ActionDestroyCodeLock );
	}
};

Я себе такое поставил

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
11 минуту назад, Equadro сказал:

danisimus шляпа какая-то

KleyDerS  m_CanCutLock = 0;

Да, шляпа, но спилить никто не может

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

danisimus конечно если руинить вещи. Хотя делается все проще из настройки в локе.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
7 минут назад, Equadro сказал:

danisimus конечно если руинить вещи. Хотя делается все проще из настройки в локе.

Ну так покажи пример

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
9 часов назад, danisimus сказал:

Ну так покажи пример

сказали ж на первой странице, открыть мод в мастерской и почитать документацию, там эта настройка как опция есть в самом моде

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

123new не, ну если человеку хочется обойти это своим путем, почему бы и нет.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.