Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
thessend

Скриптики на болезнь

Воообщем, такая тема в воркшопе есть интересный мод, на болези типо, но по факту они не совсем работают, а лишь частично( вызывают тошноту, которая за собой влечет уменьшение воды мгновенно на много едениц и вроде как голод) так же там прописан иммунитет от таблеточек. Так вот, можно ли его как то дописать,что бы он условно наносил N едениц урона здоровью, по достижению определенного кол-во едениц "болезни"?) 
Может кто вкурсе как это реализовать? 
Собственно сам мод
Задумка мода интересная, но не доконца эт реализовано, и в теории можно это сделать даже только на стороне сервера)

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

thessend да, на стороне это все можно

 

Однако сейчас утро субботы - потому не до дейза )))

Share this post


Link to post
Share on other sites









  • 0

BorizzK Я вчера похимичил там немного, сделал все что там есть на сервере только без клиента, оно работает но не убивает, нужна помощь в этом именно)
Думаю если кому то это интересно может потыкается тоже) Глядишь и болезни будут работать)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Походу никому это не интересно)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Поможет кто справиться с шансом?) Что-то не совсем не понимаю как тут рассчитывается шанс ?
 

override protected void OnTick(PlayerBase player, float deltaT)
	{
		static const float chanceModMin = 8;
		static const float chanceModMax = 300;

		float chanceMod = player.GetSingleAgentCountNormalized(eAgents.SALMONELLA) * (chanceModMax - chanceModMin) + chanceModMin;
		chanceMod = chanceModMax - chanceMod + chanceModMin;
		
		float chance_of_vomit = 1 / chanceMod;
		if( Math.RandomFloat01() < chance_of_vomit )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.