Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a theme in the appropriate section
    No need to write everything in the chat!
  • Sell or buy?

    Use the services of a guarantor
    We will make your transaction safe
  • Don't want a BAN?

    Please read our rules
    Don't disturb the order
  • Visit the market

    There you can sell or buy
    Everything related to game servers
  • 0
Sancezz063

Оффлайн мапинг

Всем привет , столкнулся проблемой нового Offline , а именно с мапингом.
В предыдущей версии можно было нажать экспорт и он копировал тебе в буфер обмена каждую текстуру, которую ты просто вписывал в init.c
Сейчас в новой версии, он выкатывает вот так. Не могу разобраться, куда нужно вставить это в файле init.c


//Spawn helper function
void SpawnObject( string type, vector position, vector orientation )
{
    auto obj = GetGame().CreateObject( type, position );
    obj.SetPosition( position );
    obj.SetOrientation( orientation );
    //Force collision update
    vector roll = obj.GetOrientation();
    roll [ 2 ] = roll [ 2 ] - 1;
    obj.SetOrientation( roll );
    roll [ 2 ] = roll [ 2 ] + 1;
    obj.SetOrientation( roll );
}

//Your custom spawned objects
SpawnObject("Land_Mil_ATC_Big", "13651.125000 60.212860 2959.527100", "52.999985 0.000000 0.000000");

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 answers to this question

Recommended Posts


  • 0
15 часов назад, Sancezz063 сказал:

Всем привет , столкнулся проблемой нового Offline , а именно с мапингом.
В предыдущей версии можно было нажать экспорт и он копировал тебе в буфер обмена каждую текстуру, которую ты просто вписывал в init.c
Сейчас в новой версии, он выкатывает вот так. Не могу разобраться, куда нужно вставить это в файле init.c


//Spawn helper function
void SpawnObject( string type, vector position, vector orientation )
{
    auto obj = GetGame().CreateObject( type, position );
    obj.SetPosition( position );
    obj.SetOrientation( orientation );
    //Force collision update
    vector roll = obj.GetOrientation();
    roll [ 2 ] = roll [ 2 ] - 1;
    obj.SetOrientation( roll );
    roll [ 2 ] = roll [ 2 ] + 1;
    obj.SetOrientation( roll );
}

//Your custom spawned objects
SpawnObject("Land_Mil_ATC_Big", "13651.125000 60.212860 2959.527100", "52.999985 0.000000 0.000000");

А что не понятного?
Вставляешь функцию в init.c, а сам SpawnObject("Land_Mil_ATC_Big", "13651.125000 60.212860 2959.527100", "52.999985 0.000000 0.000000"); в Main
 

void SpawnObject( string type, vector position, vector orientation )
{

    auto obj = GetGame().CreateObject( type, position );
    obj.SetPosition( position );
    obj.SetOrientation( orientation );
    vector roll = obj.GetOrientation();
    roll [ 2 ] = roll [ 2 ] - 1;
    obj.SetOrientation( roll );
    roll [ 2 ] = roll [ 2 ] + 1;
    obj.SetOrientation( roll );

}


void main()
{

SpawnObject("Land_Mil_ATC_Big", "13651.125000 60.212860 2959.527100", "52.999985 0.000000 0.000000");

}
Скрытый текст

Помог? влепи по репутации

 

Edited by adler14k (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

adler14k нифига не получилось, вставил тот код который ты скинул, он написал что void main() уже занят.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
14 часа назад, Sancezz063 сказал:

adler14k нифига не получилось, вставил тот код который ты скинул, он написал что void main() уже занят.

У тебя уже есть функция такая, попробуй объединить 

Viod main()
{
SpawnObject("Land_Mil_ATC_Big", "13651.125000 60.212860 2959.527100", "52.999985 0.000000 0.000000"); //Твоя постройка

/*Твой код который был до этого*/
}

 

 

Edited by adler14k (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...