Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
masha1aleksa

карта тавиана мод OriginsMod 1.8.3

всем привет подскажите как убрать радиацию на карте в районе сектора и трейда 

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Если память не изменяет в файлике mission.sqm подобное может быть

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

    class Markers
    {
        items=12;
        class Item0
        {
            position[]={10732.087,193.02972,12687.841};
            name="center";
            type="Empty";   вот это ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Раньше строчки были в init.sqf.

dayz_minpos = -1;
dayz_maxpos = 16000;

В эпоч их переместили в variables.sqf (хотя никто не мешает их в init.sqf дописать).
Радиус допустимой карты больше сделайте.

То, что вы выше приложили это центр карты. Трогать его не надо.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

 в init.s не помогло     dayz_minpos = -26000; 
dayz_maxpos = 26000;

 

а в  variables.sqf нет этих строк 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

masha1aleksa dayz_MapArea = 18000; // Общий размер карты (Число в метрах)
Не знаю есть ли допустимое в оригинс, но попробуйте.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

всё нашла я в variables.sqf прописала вот так

respawn_west_original = getMarkerPos "respawn_west"; //Prevent problems caused by cheaters moving respawn_west marker with setMarkerPos or deleteMarker

switch (toLower worldName) do {
    case "napf";
    case "ruegen";
    case "sauerland" : {dayz_minpos = -1000; dayz_maxpos = 26000;};
    case "taviana" : {dayz_minpos = -36000; dayz_maxpos = 36000;};
    case "chernarus" : {dayz_minpos = -1; dayz_maxpos = 16000;};
    case default {dayz_minpos = -20000; dayz_maxpos = 20000;};
};   и за место за место "tavi"   поставила "taviana"

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

masha1aleksa Верните обратно tavi. + не надо прописывать -36000. У вас за картой плавать будут и т.п. надо найти допустимое. Строчку выше попробуйте так же.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

и у меня ещё вопрос или надо другую тему создавать ? как убрать двойной худ ( один эпоч другой тавиана ) ото получилось вот так не видно кнопки выхода 

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

просто если на версие 1.8.3 ориджинс написано за место taviana----.tavi то не работает

Edited by masha1aleksa (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.