Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0

У отмычки нету функции взлома сейва, а вот у машины есть. Как решить?

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

поставить дополнительный мод для этого.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites







  • 0

в fn_selfActions.sqf

ниже

        player removeAction s_player_manageDoor;
        s_player_manageDoor = -1;
    };

вставить это:

        if (_typeOfCursorTarget in DZE_LockableStorage) then {    
            if (s_player_hotwirevault < 0) then {                      
                s_player_hotwirevault = player addaction [("<t color=""#B40404"">" + localize "STR_HOTWIRE_VAULT" + "</t>"), "scripts\hotwireVault.sqf",_cursorTarget, 0, false, true, "", ""];
            };                   
        } else {
            player removeAction s_player_hotwirevault;
            s_player_hotwirevault = -1;
        };
        if (_typeOfCursorTarget in DZE_UnLockedStorage) then {
            player removeAction s_player_hotwirevault;
            s_player_hotwirevault = -1;
        };

 

сам скрипт https://pastebin.com/adRtSYhH

чтоб работал перевод : stringtable.xml

вставить

    <Package name="HotwireVault">
        <Key ID="STR_HOTWIRE_VAULT">
            <English>Hotwire Vault</English>
            <Russian>Вскрыть сейф</Russian>
        </Key>    
        <Key ID="STR_NEED_HOTWIRE_KIT">
            <English>You need a hotwire kit in your inventory.</English>
            <Russian>Вам нужен набор отмычек.</Russian>
        </Key>
        <Key ID="STR_STILL_LOCKED">
            <English>Bad Luck, i could not open it and broke the Hotwire Kit.</English>
            <Russian>Вас постигла неудача, замок по-прежнему закрыт, а набор отмычек сломан.</Russian>
        </Key>
        <Key ID="STR_UNLOCK_SUCCESS">
            <English>Done! I have opened the vault.</English>
            <Russian>Отличная работа! Вам удалось открыть замок.</Russian>
        </Key>
    </Package>

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
В 22.04.2018 в 17:55, lockdog сказал:

в fn_selfActions.sqf

ниже

        player removeAction s_player_manageDoor;
        s_player_manageDoor = -1;
    };

вставить это:

        if (_typeOfCursorTarget in DZE_LockableStorage) then {    
            if (s_player_hotwirevault < 0) then {                      
                s_player_hotwirevault = player addaction [("<t color=""#B40404"">" + localize "STR_HOTWIRE_VAULT" + "</t>"), "scripts\hotwireVault.sqf",_cursorTarget, 0, false, true, "", ""];
            };                   
        } else {
            player removeAction s_player_hotwirevault;
            s_player_hotwirevault = -1;
        };
        if (_typeOfCursorTarget in DZE_UnLockedStorage) then {
            player removeAction s_player_hotwirevault;
            s_player_hotwirevault = -1;
        };

 

сам скрипт https://pastebin.com/adRtSYhH

чтоб работал перевод : stringtable.xml

вставить

    <Package name="HotwireVault">
        <Key ID="STR_HOTWIRE_VAULT">
            <English>Hotwire Vault</English>
            <Russian>Вскрыть сейф</Russian>
        </Key>    
        <Key ID="STR_NEED_HOTWIRE_KIT">
            <English>You need a hotwire kit in your inventory.</English>
            <Russian>Вам нужен набор отмычек.</Russian>
        </Key>
        <Key ID="STR_STILL_LOCKED">
            <English>Bad Luck, i could not open it and broke the Hotwire Kit.</English>
            <Russian>Вас постигла неудача, замок по-прежнему закрыт, а набор отмычек сломан.</Russian>
        </Key>
        <Key ID="STR_UNLOCK_SUCCESS">
            <English>Done! I have opened the vault.</English>
            <Russian>Отличная работа! Вам удалось открыть замок.</Russian>
        </Key>
    </Package>

есть проблема в 

в fn_selfActions.sqf

ниже

        player removeAction s_player_manageDoor;
        s_player_manageDoor = -1; ----- нету этой строчки. Ее дописал туда, после нее тоже. Скрипт загрузил в init, но сейв так и не открывает

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

это ресет актионс

  player removeAction s_player_manageDoor;
        s_player_manageDoor = -1;

скрипт нужно пхать выше  https://github.com/EpochModTeam/DayZ-Epoch/blob/master/SQF/dayz_code/compile/fn_selfActions.sqf#L735

и в ресет тоже нужно то что внизу

player removeAction s_player_hotwirevault;
s_player_hotwirevault = -1;

и в вариаблес в ресет актионс впихать

s_player_hotwirevault = -1;   чтоп не спамило на клиенте

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.