Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0

Добрый день, скажите, возможно ли загрузить в арму какие-либо свои шрифты, чтобы использовать на сервере?

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Если для 3 армы,так специальные аддоны есть,используются как мод,в параметрах запуска сервера. Что-то типа @Enigma_Exile_custom. Специальный набор шрифтов. На ресурсе посмотри http://www.exilemod.com. Для второй армы,честно сказать,не в курсе,есть ли подобное.

Share this post


Link to post
Share on other sites





  • 0

Насколько я помню,для второй армы,там,кроме кодировки,для русификации скриптов,больше вообще никаких параметров не задаёшь. все шрифты идут дефолтно. А вот для третьей армы вопрос уместен. к примеру,шрифта OrbitronMedium при русификации нет,и арма меняет его на стандартный армовский,отсюда косяк в отображении сообщений тех же dms,по центру экрана их не будет.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Для А3 юзайте шрифт в котором есть кирилица -

EtelkaNarrowMediumPro

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

"PuristaMedium", "PuristaSemibold", "PuristaLight" ,"EtelkaMonospacePro",  "TahomaB", в дополнение к вышесказанному.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Tahoma и Purista не поддерживали UTF8

Ну эт правда давно было. Мб в сегодняшней версии, заменили шрифты в арме.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

/*Mission notification settings*/
    DMS_PlayerNotificationTypes =        [                            // Notification types. Supported values are: ["dynamicTextRequest", "standardHintRequest", "systemChatRequest", "textTilesRequest"]. Details below
                                            "dynamicTextRequest",            // You should use either "dynamicTextRequest" or "textTilesRequest", and I think "textTilesRequest" looks better, but this is less performance-intensive.
                                            //"standardHintRequest",        // Hints are a bit wonky...
                                            //"textTilesRequest",            // Keep in mind you can only have 1 "text tile" message up at a time, so the message will disappear if the player gets a kill or something while the message is shown. This message type is also performance-intensive, so I advise against it.
                                            "systemChatRequest"                // Always nice to show in chat so that players can scroll up to read the info if they need to.
                                        ];

        /*Dynamic Text Notification Settings*/
    DMS_dynamicText_Duration            = 7;                        // Number of seconds that the message will last on the screen.
    DMS_dynamicText_FadeTime            = 1.5;                        // Number of seconds that the message will fade in/out (does not affect duration).
    DMS_dynamicText_Title_Size            = 1.2;                        // Size for Client Dynamic Text mission titles.
    DMS_dynamicText_Title_Font            = "puristaMedium";            // Font for Client Dynamic Text mission titles.
    DMS_dynamicText_Message_Color        = "#FFFFFF";                // Dynamic Text color for "dynamicTextRequest" client notification type.
    DMS_dynamicText_Message_Size        = 0.65;                        // Dynamic Text size for "dynamicTextRequest" client notification type.
    DMS_dynamicText_Message_Font        = "PuristaLight";            // Dynamic Text font for "dynamicTextRequest" client notification type.
        /*Dynamic Text Notification Settings*/

        /*Standard Hint Notification Settings*/
    DMS_standardHint_Title_Size            = 2;                        // Size for Client Standard Hint mission titles.
    DMS_standardHint_Title_Font            = "puristaMedium";            // Font for Client Standard Hint mission titles.
    DMS_standardHint_Message_Color        = "#FFFFFF";                // Standard Hint color for "standardHintRequest" client notification type.
    DMS_standardHint_Message_Size        = 1;                        // Standard Hint size for "standardHintRequest" client notification type.
    DMS_standardHint_Message_Font        = "PuristaLight";            // Standard Hint font for "standardHintRequest" client notification type.
        /*Standard Hint Notification Settings*/

        /*Text Tiles Notification Settings*/
    DMS_textTiles_Duration                = 7;                        // Number of seconds that the message will last on the screen.
    DMS_textTiles_FadeTime                = 1.5;                        // Number of seconds that the message will fade in/out (does not affect duration).
    DMS_textTiles_Title_Size            = 2.3;                        // Size for Client Text Tiles mission titles.
    DMS_textTiles_Title_Font            = "puristaMedium";            // Font for Client Text Tiles mission titles.
    DMS_textTiles_Message_Color            = "#FFFFFF";                // Text Tiles color for "textTilesRequest" client notification type.
    DMS_textTiles_Message_Size            = 1.25;                        // Text Tiles size for "textTilesRequest" client notification type.
    DMS_textTiles_Message_Font            = "PuristaLight";            // Text Tiles font for "textTilesRequest" client notification type.
        /*Text Tiles Notification Settings*/   Сейчас поддерживают. Мой кусок конфига. С Орбитрон не работал,поменял на пуриста,так всё работает.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Лишний раз доказывает,что,всё надо проверять самому. :sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.