Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
Maxim

Звук кирки

Recommended Posts

Привет.

Сейчас я расскажу как добавить звук при использовании кирки на сервер ARMA 3 Altis Life.

 

1. Скачиваем файл и добавляем файл "pickaxe.ogg" в папку "sounds".

PickaxeUseSound.rar

 

2. Открываем файл "description.ext", находим "class CfgSounds" и добавляем новый класс:
 

class PickaxeUseSound                                     
    {                                                      
        name = "PickaxeUseSound"; 
        sound[] = {"\sounds\PickaxeUseSound.ogg", 0.25, 1}; 
        titles[] = {}; 
    };

3. Открываем "core/items/fn_pickaxeUse.sqf" и находим строку "sleep 2.5;". Выше нее вставляем:
 

player say3D "PickaxeUseSound";

Готово.

 

Ссылка на оригинал: http://www.altisliferpg.com/topic/6330-add-pickaxe-sound/

Edited by Maxim (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



Идет спам в звуках часто. Не советую ставить звуки на кирку.

Share this post


Link to post
Share on other sites

звук кирки? а где же время звука? я вот вижу что там бесконечный звук будет,толку,ну или по тому времени сколько сам звук идет в секундах,но действительно можно спамить звуком прирывая анимацию

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Similar Content

    • By W0LF
      В файле description.hpp:
      class CfgSounds { sounds[] = {missionAlert}; class missionAlert { name = "missionAlert"; sound[] = {radio.ogg, 1, 1, 1}; titles[] = {}; }; }; В файле test.sqf:
      playSound "missionAlert"; И тишина! Почему не работает? 
    • By exploadead
      Начиная с эпоча 0.3.4.0 пропал звук при захвате целей Титанами и другими установками с наведением... И в авиа технике уже не слышен звук, когда тебя захватывает кто-то... Подскажите пожалуйста где настраивается этот параметр? Как вернуть звук?
    • By exploadead
      Начиная с эпоча 0.3.4.0 пропал звук при захвате целей Титанами и другими установками с наведением... И в авиа технике уже не слышен звук, когда тебя захватывает кто-то... Подскажите пожалуйста где настраивается этот параметр? Как вернуть звук?
  • Our picks

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.