Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
AntiGyf

Пропадают палатки Dayzcc 6.0

помогите пожалуйста люди добрые. После обновления Dayzcc c версии 5.9.4 до 6.0 , на сервере сначало не сохранялись палатки после рестарта. Я закинул "server_publishObject.sqf" из версии 5.9.4  ,теперь они сохраняются, но только с тем лутом который закинули в них первый раз и каждый рестарт дюпают его. Как это можно исправить?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Решение проблемы взято с  http://opendayz.net/threads/fix-tent-saving-issues-for-1-8-reality-hive.14107/

 

Путем изменения в файле In dayz_server\system\server_monitor.sqf

из этого: if (_damage < 1) then {

                //diag_log format["OBJ: %1 - %2,%3,%4,%5,%6,%7,%8", _idKey,_type,_ownerID,_worldspace,_inventory,_hitPoints,_fuel,_damage];
     
                dayz_nonCollide = ["DomeTentStorage","TentStorage","CamoNet_DZ"];
     
                //Create it
                _object = createVehicle [_type, _pos, [], 0, if (_type in dayz_nonCollide) then {"NONE"} else {"CAN_COLLIDE"}];
                _object setVariable ["lastUpdate",time];
                _object setVariable ["ObjectID", _idKey, true];
                _object setVariable ["CharacterID", _ownerID, true];
     
                _object setdir _dir;
                _object setDamage _damage;

 

изменил на это:

if (_damage < 1) then {
                //diag_log format["OBJ: %1 - %2,%3,%4,%5,%6,%7,%8", _idKey,_type,_ownerID,_worldspace,_inventory,_hitPoints,_fuel,_damage];
       
                dayz_nonCollide = ["DomeTentStorage","TentStorage","CamoNet_DZ"];
       
                //Create it
                _object = createVehicle [_type, _pos, [], 0, if (_type in dayz_nonCollide) then {"NONE"} else {"CAN_COLLIDE"}];
                _object setVariable ["lastUpdate",time];
                // Don't set objects for deployables to ensure proper inventory updates
                if (_ownerID == "0") then {
                    _object setVariable ["ObjectID", str(_idKey), true];
                } else {
                    _object setVariable ["ObjectUID", _worldspace call dayz_objectUID2, true];
                };
                _object setVariable ["CharacterID", _ownerID, true];
       
                _object setdir _dir;
                _object setDamage _damage;

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Палатки сохраняются после рестарта, но с тем лутом который был в них сразу после установки, тоесть новый не сохраняется, а старый появляется заново. Помогите кто нибудь!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.