Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
AntiGyf

Зависает экран загрузки

Сервер 1.8.0.3 собран на Dayzcc 5.9.4  не работает выбор места спавна, как починить не нашел, да и вроде не реально. Пробую собрать тотже сервер на Dayzcc 6.0 , выбор работает, кривовато, но появляется картинка с выбором, но есть проблема появившись несколько раз виснет экран загрузки, звуки игры слышны, меня видно на сервере , а перед глазами только экран загрузки, кто сталкивался с таким помогите пожалуйста.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

вобщем проблема в init , загрузка начинает зависать как только я подключаю скрипты самозаливки крови и одежды. А именно вот из-за этих строчек:  call compile preprocessFileLineNumbers "custom\compiles.sqf";

progressLoadingScreen 1.0;
 
Видимо Dayzcc 6 версии как то в этом вопросе отличается
Можно конечно обойтись, но по моему есть какой то способ это все правильно подключить, знающие люди где вы? ОТЗОВИТЕСЬ
Edited by AntiGyf (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Господи, да воспользуйтесь вы поиском по сайту

 

if (dayz_clientPreload && dayz_authed) exitWith 
{
diag_log "PLOGIN: Login loop completed!";
endLoadingScreen;
};

это то что у вас должно быть в компиле что бы ничего не зависало

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
// 120 sec timeout (12000 * 0.01)
        while { _timeOut < 12000 } do {
            if (dayz_clientPreload && dayz_authed) exitWith { diag_log "PLOGIN: Login loop completed!"; };
 
            if (!isNil "_display") then {
                if ( isNull _display ) then {
                    waitUntil { !dialog; };
                    startLoadingScreen ["","RscDisplayLoadCustom"];
                    _display = uiNameSpace getVariable "BIS_loadingScreen";
                    _control1 = _display displayctrl 8400;
                    _control2 = _display displayctrl 102;
                };
 
                if ( dayz_loadScreenMsg != "" ) then {
                    _control1 ctrlSetText dayz_loadScreenMsg;
                    dayz_loadScreenMsg = "";
                };
 
                _control2 ctrlSetText format["%1",round(_timeOut*0.01)];
            };
 
            _timeOut = _timeOut + 1;
 
            if (_timeOut >= 12000) then {
                1 cutText [localize "str_player_login_timeout", "PLAIN DOWN"];
                sleep 10;
                endLoadingScreen;
                endMission "END1";
            };
 
            sleep 0.01;
        };
    };


вместо всего этого ставить?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.