Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe

Добра всем ! у меня возник вопросик , как поставить запрет на разговор в дополнительный канал ?! нашел на фоурме ,

http://s-platoon.ru/index.php?/topic/997-dz-dze-zapret-govorit-v-dopolnitelnyi-kanal/ и него следует строчка , iframe width="854" height="510" src="//www.youtube.com/embed/YmmBs-TY8Ts" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> и то /www.youtube.com/embed/YmmBs-TY8Ts"  это ссылка на канал в ютьюб )  и я короче хз как поставить запрет в дополнительный канал )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Сам скрипт:

[] spawn {
	disableSerialization;
	DS_really_loud_sounds = {[60,15] call fnc_usec_pitchWhine;for "_i" from 1 to 15 do {playSound format ["%1",_this select 0];};};
	DS_double_cut = {1 cutText [format ["%1",_this select 0],"PLAIN DOWN"];2 cutText [format ["%1",_this select 0],"PLAIN"];};
	DS_slap_them = {_randomnr = [2,-1] call BIS_fnc_selectRandom;(vehicle player) SetVelocity [_randomnr * random (4) * cos getdir (vehicle player), _randomnr * random (4) * cos getdir (vehicle player), random (4)];};
	while {true} do {
		waitUntil {sleep 1;((!isNull findDisplay 63) && (!isNull findDisplay 55))};
		
			if (ctrlText ((findDisplay 63) displayCtrl 101) == localize "str_channel_side") then {
				[] spawn {
					if (isNil "reset_timer") then {
						reset_timer = true;
						sleep 90;
						disconnect_me = nil;
						warn_one = nil;
						warn_two = nil;
						warn_three = nil;
						warn_last = nil;
						reset_timer = nil;
					};
				};
				if (isNil "disconnect_me") then {disconnect_me = 0;} else {disconnect_me = disconnect_me + 1;};
				if (disconnect_me == 0) then {
					if (isNil "warn_one") then {
						warn_one = true;
						systemChat ("Просьба не разговаривать в общем чате, это первое предупреждение.");
						[] spawn DS_slap_them;
						["beat04"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["Запрещено говорить в Глобалчате"] spawn DS_double_cut;
						r_player_inpain = true;
						r_player_blood = r_player_blood - 500;
					};
				};
				if (disconnect_me == 1) then {
					if (isNil "warn_two") then {
						warn_two = true;
						systemChat ("Просьба не разговаривать в общем чате, это второе предупреждение...");
						[] spawn DS_slap_them;
						["z_scream_3"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["Запрещено говорить в Глобалчате"] spawn DS_double_cut;
						r_player_blood = r_player_blood - 3000;
					};
				};
				if (disconnect_me == 2) then {
					if (isNil "warn_three") then {
						warn_three = true;
						systemChat ("ЗАПРЕЩЕНО говорить в Глобалчате! Это последнее предупреждение!");
						systemChat ("ВЫ БУДЕТЕ ОТКЛЮЧЕНЫ!");
						[] spawn DS_slap_them;
						["z_scream_4"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["ЗАПРЕЩЕНО говорить в Глобалчате! Это последнее предупреждение!"] spawn DS_double_cut;
						r_player_blood = r_player_blood - 4500;
						//_selection = ""legs"";
				        //player setHit[_selection,1];
						
					};
				};
				if (disconnect_me >= 3) then {
					if (isNil "warn_last") then {
						warn_last = true;
						playMusic ["PitchWhine",0];
						[] spawn DS_slap_them;
						["beat04"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["ВАС предупреждали..."] spawn DS_double_cut;
						1 fademusic 10;
						1 fadesound 10;
						disableUserInput true;
						startLoadingScreen ["ОТКЛЮЧЕНИЕ", "DayZ_loadingScreen"];
						progressLoadingScreen 0.2;sleep 2;
						progressLoadingScreen 0.4;sleep 2.25;
						progressLoadingScreen 0.6;sleep 2;
						progressLoadingScreen 0.8;sleep 2.25;
						progressLoadingScreen 1.0;sleep 2;
						endLoadingScreen;sleep 0.5;
						disableUserInput false;
						endMission "LOSER";
					};
				};
			};
		};
		sleep 2;
	
};

Подключать в init.sqf как и остальные.

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Смотри,открываешь description.ext и ищешь строку и заменяешь на эту строку. Всё,дополнительный канал отключен!

disableChannels[]={0,1,2,6};

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

 

Смотри,открываешь description.ext и ищешь строку и заменяешь на эту строку. Всё,дополнительный канал отключен!

disableChannels[]={0,1,2,6};

Ему голосовой надо, а не полностью.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ему голосовой надо, а не полностью.

Уточнить никак? Пускай лезет в файл сложности,там кроется его ответ. Я думаю если минусить умеет,то и разберётся тоже сам.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Скрипт валяется поблизу...

Сделал бы гайд если валяется.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Сам скрипт:

[] spawn {
	disableSerialization;
	DS_really_loud_sounds = {[60,15] call fnc_usec_pitchWhine;for "_i" from 1 to 15 do {playSound format ["%1",_this select 0];};};
	DS_double_cut = {1 cutText [format ["%1",_this select 0],"PLAIN DOWN"];2 cutText [format ["%1",_this select 0],"PLAIN"];};
	DS_slap_them = {_randomnr = [2,-1] call BIS_fnc_selectRandom;(vehicle player) SetVelocity [_randomnr * random (4) * cos getdir (vehicle player), _randomnr * random (4) * cos getdir (vehicle player), random (4)];};
	while {true} do {
		waitUntil {sleep 1;((!isNull findDisplay 63) && (!isNull findDisplay 55))};
		
			if (ctrlText ((findDisplay 63) displayCtrl 101) == localize "str_channel_side") then {
				[] spawn {
					if (isNil "reset_timer") then {
						reset_timer = true;
						sleep 90;
						disconnect_me = nil;
						warn_one = nil;
						warn_two = nil;
						warn_three = nil;
						warn_last = nil;
						reset_timer = nil;
					};
				};
				if (isNil "disconnect_me") then {disconnect_me = 0;} else {disconnect_me = disconnect_me + 1;};
				if (disconnect_me == 0) then {
					if (isNil "warn_one") then {
						warn_one = true;
						systemChat ("Просьба не разговаривать в общем чате, это первое предупреждение.");
						[] spawn DS_slap_them;
						["beat04"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["Запрещено говорить в Глобалчате"] spawn DS_double_cut;
						r_player_inpain = true;
						r_player_blood = r_player_blood - 500;
					};
				};
				if (disconnect_me == 1) then {
					if (isNil "warn_two") then {
						warn_two = true;
						systemChat ("Просьба не разговаривать в общем чате, это второе предупреждение...");
						[] spawn DS_slap_them;
						["z_scream_3"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["Запрещено говорить в Глобалчате"] spawn DS_double_cut;
						r_player_blood = r_player_blood - 3000;
					};
				};
				if (disconnect_me == 2) then {
					if (isNil "warn_three") then {
						warn_three = true;
						systemChat ("ЗАПРЕЩЕНО говорить в Глобалчате! Это последнее предупреждение!");
						systemChat ("ВЫ БУДЕТЕ ОТКЛЮЧЕНЫ!");
						[] spawn DS_slap_them;
						["z_scream_4"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["ЗАПРЕЩЕНО говорить в Глобалчате! Это последнее предупреждение!"] spawn DS_double_cut;
						r_player_blood = r_player_blood - 4500;
						//_selection = ""legs"";
				        //player setHit[_selection,1];
						
					};
				};
				if (disconnect_me >= 3) then {
					if (isNil "warn_last") then {
						warn_last = true;
						playMusic ["PitchWhine",0];
						[] spawn DS_slap_them;
						["beat04"] spawn DS_really_loud_sounds;
						["ВАС предупреждали..."] spawn DS_double_cut;
						1 fademusic 10;
						1 fadesound 10;
						disableUserInput true;
						startLoadingScreen ["ОТКЛЮЧЕНИЕ", "DayZ_loadingScreen"];
						progressLoadingScreen 0.2;sleep 2;
						progressLoadingScreen 0.4;sleep 2.25;
						progressLoadingScreen 0.6;sleep 2;
						progressLoadingScreen 0.8;sleep 2.25;
						progressLoadingScreen 1.0;sleep 2;
						endLoadingScreen;sleep 0.5;
						disableUserInput false;
						endMission "LOSER";
					};
				};
			};
		};
		sleep 2;
	
};

Подключать в init.sqf как и остальные.

у меня это работает если только запускать из секции if (!isDedicated) then {

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.