Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
ThePirateJ

Отталкивание зомби при попадании из оружия.

Добрый день. Сделал своего зомбака , всё работает . Хочу убрать ему отталкивание от выстрелов. Я так понимаю это надо искать в шок уроне зомби. Но я так и не нашёл ничего путного в ванильных файлах.
Может есть у кого скрипт? Или подскажите где искать. 
Просто хочу чтобы зомби не получал шок урон от выстрелов. 
Заранее спасибо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

В класс своего зомби добавь в скрипте

    override bool CanBeBackstabbed()
    {
        return false;
    }

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
19 часов назад, Maksik180597 сказал:

В класс своего зомби добавь в скрипте

    override bool CanBeBackstabbed()
    {
        return false;
    }

{
    override bool EvaluateDamageHitAnimation(EntityAI pSource, string pComponent, string pAmmoType, out bool pHeavyHit, out int pAnimType, out float pAnimHitDir)
    {
        return false;
    }
}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.