Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
vlad_vostok

Отображение аттачмента

В общем, на базе ванильной ВСС сделал свою с другими слотами (Фонарик и слот под прицелы западного образца ). В игре с фонариком все ок, а вот прицела нет, ну как нет), от 3-го лица видно прицел, неважно какой, будь то Reflex или ACOG, но если входить в режим от 1-го лица, то прицел пропадает, при этом игра учитывает, что прицел стоит и меняет положение камеры прицеливания в зависимости от типа прицел, если стоит ACOG, то соответственно есть зум.

 

Чем обусловлена данная проблема и как её можно устранить? 

 

Видео: 

class CfgPatches
{
	class EWS_Weapon_Vintorez
	{
		units[] = {};
		requiredVersion = 0.1;
		requiredAddons[] = { "DZ_Data","DZ_Weapons_Firearms" };
	};
};

class Mode_Safe;
class Mode_SemiAuto;
class Mode_Burst;
class Mode_FullAuto;
class OpticsInfoRifle;

class CfgWeapons {
	class VSS;

	class EWS_Weapon_Vintorez : VSS {

		scope = 2;
		displayName = "Vintorez 6P29M";
		descriptionShort = "-";
		model = "EWS\weapons\Vintorez\model\vintorez.p3d";
		attachments[] = { "weaponOptics","weaponFlashlight"};
		itemSize[] = { 8,2 };
		initSpeedMultiplier = 1.1;

		hiddenSelectionsTextures[]  = { "EWS\weapons\Vintorez\data\vintorez_co.paa" };
		hiddenSelectionsMaterials[] = { "EWS\weapons\Vintorez\data\vintorez.rvmat"  };

		class DamageSystem {
			class GlobalHealth {
				class Health {
					hitpoints = 900;

					healthLevels[] = 
					{
						{ 1,  {""} },
						{ 0.7,{""} },
						{ 0.5,{""} },
						{ 0.2,{""} },
						{ 0,  {""} }
					};

				};
			};
		};

		class OpticsInfo : OpticsInfoRifle
		{	
			memoryPointCamera = "eye";
			discreteDistance[] = { 100,200,300,400,500 };
			discreteDistanceInitIndex = 0;
			modelOptics = "-";
			distanceZoomMin = 100;
			distanceZoomMax = 100;
		};

	};

};

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

попробуй посмотри на 3д модели лод вьюпилот. есть ли там прокси прицела или нет

Share this post


Link to post
Share on other sites



Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.