Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
CITRAMON

Создание мода по увеличению действия Epinephrine

Доброго времени суток. Подскажите пожалуйста, как сделать чтобы адреналин действовал больше 1 минуты? (к примеру 5 минут)

путь к файлу "DayZ\dta\scripts\4_World\Entities\ItemBase\Gear\Medical\Epinephrine.c"  в комментах написано что сбрасывается по таймеру //effectively resets the timer

Спасибо!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase
{
    const int LIFETIME = 60*5;
}

либо так, тестить впадлу

modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase
{
    const int new_LIFETIME = 60*5;
    
    override string GetDebugText()
    {
        return (new_LIFETIME - GetAttachedTime()).ToString();
    }
    
    override bool DeactivateCondition(PlayerBase player)
    {
        float attached_time = GetAttachedTime();
        
        if( attached_time >= new_LIFETIME )
        {
            return true;
        }
        else
        {
            return false;
        }
    }
}

 

Edited by Malinin (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Не получилось ((

Вот рабочий код - как сюда прикрутить ?

 

 

class SPS_PACK_HealthBoost: Epinephrine

{  

    override void OnApply(PlayerBase player)

    {

        if(!player)

            return;

        float _playerHP = player.GetHealth("", "");

        float _hpBoost = (player.GetHealth("", "") * 0.5) + _playerHP;

       

        if(_hpBoost > 100.0)

        {

            player.SetHealth("", "", 100.0);

        }

        else

        {

            player.SetHealth("", "", _hpBoost);

        }

 

        if( player.GetModifiersManager().IsModifierActive(eModifiers.MDF_PAINKILLERS ) )//effectively resets the timer

        {

            player.GetModifiersManager().DeactivateModifier( eModifiers.MDF_PAINKILLERS);

        }

        player.GetModifiersManager().ActivateModifier(eModifiers.MDF_PAINKILLERS);

    }

 

   

}

4 часа назад, Malinin сказал:

modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase {     const int LIFETIME = 60*5; }


modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase
{
    const int LIFETIME = 60*5;
}

либо так, тестить впадлу

modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase {     const int new_LIFETIME = 60*5;          override string GetDebugText()     {         return (new_LIFETIME - GetAttachedTime()).ToString();     }          override bool DeactivateCondition(PlayerBase player)     {         float attached_time = GetAttachedTime();                  if( attached_time >= new_LIFETIME )         {             return true;         }         else         {             return false;         }     } }


modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase
{
    const int new_LIFETIME = 60*5;
    
    override string GetDebugText()
    {
        return (new_LIFETIME - GetAttachedTime()).ToString();
    }
    
    override bool DeactivateCondition(PlayerBase player)
    {
        float attached_time = GetAttachedTime();
        
        if( attached_time >= new_LIFETIME )
        {
            return true;
        }
        else
        {
            return false;
        }
    }
}

 

 

4 часа назад, Malinin сказал:

modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase {     const int LIFETIME = 60*5; }


modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase
{
    const int LIFETIME = 60*5;
}

либо так, тестить впадлу

modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase {     const int new_LIFETIME = 60*5;          override string GetDebugText()     {         return (new_LIFETIME - GetAttachedTime()).ToString();     }          override bool DeactivateCondition(PlayerBase player)     {         float attached_time = GetAttachedTime();                  if( attached_time >= new_LIFETIME )         {             return true;         }         else         {             return false;         }     } }


modded class EpinephrineMdfr: ModifierBase
{
    const int new_LIFETIME = 60*5;
    
    override string GetDebugText()
    {
        return (new_LIFETIME - GetAttachedTime()).ToString();
    }
    
    override bool DeactivateCondition(PlayerBase player)
    {
        float attached_time = GetAttachedTime();
        
        if( attached_time >= new_LIFETIME )
        {
            return true;
        }
        else
        {
            return false;
        }
    }
}

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Не получилось ((

Вот рабочий код - может подскажите как сюда прикрутить ?

 

 

class SPS_PACK_HealthBoost: Epinephrine

{  

    override void OnApply(PlayerBase player)

    {

        if(!player)

            return;

        float _playerHP = player.GetHealth("", "");

        float _hpBoost = (player.GetHealth("", "") * 0.5) + _playerHP;

       

        if(_hpBoost > 100.0)

        {

            player.SetHealth("", "", 100.0);

        }

        else

        {

            player.SetHealth("", "", _hpBoost);

        }

 

        if( player.GetModifiersManager().IsModifierActive(eModifiers.MDF_PAINKILLERS ) )//effectively resets the timer

        {

            player.GetModifiersManager().DeactivateModifier( eModifiers.MDF_PAINKILLERS);

        }

        player.GetModifiersManager().ActivateModifier(eModifiers.MDF_PAINKILLERS);

    }

 

   

}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.