Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Deman23

Отключения урона по людям

Доброго времени суток!Возникло желание откл урон при столкновении с препятствиями  прочёл весь форум так и не нашел необходимы скрипт.Может кто подсказать буду благодарен!

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts




  • 0

@Deman23 Пиши понятнее, мы не экстрасенсы чтобы читать мысли.
Я так понимаю нужно отключить урон машин когда они врезаются во что-то?
И что бы игроки не получали урон при столкновениях?
Если так, то легко

modded class CarScript
{
	override void EEInit()
	{
		super.EEInit();
		m_dmgContactCoef = 0.0;
	}
}

врезайся куда угодно на машине сколько хочешь

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Смысл в том что я хотел бы прописать отдельно для каждой машины урон от припятствий например ванильные можно разбивать но при этом чел который сидит в тачке не должен получать урон 

Edited by Deman23 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

@Deman23 m_dmgContactCoef = X;
для каждого конкретного класса машин
в текущей версии коэфициент для всех машин
m_dmgContactCoef = 0.058;

но богемия часто без предупреждения двигает этот коэфициент то в одну то в другую сторону

Edited by Archon7th (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.