Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
blackpanda

Нетронутая шкура после разделки

Приветствую всех.
Пролопатил вроде все, так и не нашел реальный хелп, как настроить разделку животного с нетронутыми шкурами.
Есть какие-то примеры, типа вот код, должно работать.
Может кто-нибудь разъяснить в коде, где это, и что за это отвечает?
Если я не ошибаюсь, это в классе Skinning класса животного?
Вот для медведя например там так:
 

.
.
.
		class Skinning
		{
			class ObtainedPelt
			{
				item = "BearPelt";
				count = 5;
				itemZones[] = {"Zone_Pelvis","Zone_Belly"};
				quantityCoef = 1;
				transferToolDamageCoef = 1;
			};
		.
		.
		.
		};

Или я не туда копаю?


Заранее, спасибо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

если в конфиге попробуй itemZones[] = {}; transferToolDamageCoef = 0; я   себе делал чтобы здоровье шкуры зависело от состояния ножа. чем хуже нож тем хуже шкура. по ванили если стреляешь в тело шкура дамажится . вроде так

 

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
2 часа назад, WiLDman сказал:

если в конфиге попробуй itemZones[] = {}; transferToolDamageCoef = 0; я   себе делал чтобы здоровье шкуры зависело от состояния ножа. чем хуже нож тем хуже шкура. по ванили если стреляешь в тело шкура дамажится . вроде так

 

С этими параметрами шкура вообще уничтоженная получается

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Получилось.
 

Убрал;

itemZones[] = {"Zone_Pelvis","Zone_Belly"}; 

Установил;

quantityCoef = 0.0;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.