Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sterbensao

Атачменты

Подскажите где ошибся сделал, свой подсумок, прописал ему модел кфг и конфиг, надел через прокси на куртку но при одивании он появляется не на груди а на спине и весит без движения даже когда ложишся он остается на том же уровне

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 1

Нужно на 3д модели в билдере выделить треугольник прокси затем в селекциях выбрать кость например spine3 если это на уровне груди и нажать ПКМ и выбрать redifine. Тем самым ты как бы привяжешь прокси и оно будет висеть там где ее повесили и двигаться за персонажем

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
2 часа назад, WiLDman сказал:

Нужно на 3д модели в билдере выделить треугольник прокси затем в селекциях выбрать кость например spine3 если это на уровне груди и нажать ПКМ и выбрать redifine. Тем самым ты как бы привяжешь прокси и оно будет висеть там где ее повесили и двигаться за персонажем

от души

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.