Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
- 0
-
Our picks
Всех приветствую. Подскажите по коду. Выдает ошибку что item.AddQuantity нет функции. Хочу чтобы проверялся инвентарь на наличие предмета и у него отминалась 1 единица после крафта. Вот код
void DecreaseChickenFeatherCount(PlayerBase player) { itemsArray.Clear(); player.GetInventory().EnumerateInventory(InventoryTraversalType.INORDER, itemsArray); for (int i = 0; i < itemsArray.Count(); i++) { EntityAI item = itemsArray.Get(i); string itemType = item.GetType(); if (itemType == "ChickenFeather" && !IsItemRuined(item)) { item.AddQuantity(-1); break; } } }
вставка кода в спец тег (see edit history)
Share this post
Link to post
Share on other sites