Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
AJIUCO

Быстрые слоты

Добрый вечер многоуважаемые форумчане! 

Подскажите смертной как настроить быстрые слоты при спавне персонажа?

Я знаю что у многих это практикуется, но мне  не известно  как это сделать. 

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Если мы используем настройку предметов на персонаже через spawnGearPresetFiles - то у каждого предмета, который мы добавляем в список, есть параметр quickBarSlot - именно тут мы и назначаем, на каком слоте будет этот предмет при спавне. 
Если мы не используем настройку предметов на персонаже через spawnGearPresetFiles - то пора бы уже начать использовать этот прекрасный способ. 
Если мы настраиваем через init.c - там под каждым предметом (или массивом) есть player.SetQuickBarEntityShortcut(itemEnt, 2); - то же назначение предмета на слот, где 2 - номер быстрого слота. 

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
12 часов назад, akklin сказал:

Если мы используем настройку предметов на персонаже через spawnGearPresetFiles - то у каждого предмета, который мы добавляем в список, есть параметр quickBarSlot - именно тут мы и назначаем, на каком слоте будет этот предмет при спавне. 
Если мы не используем настройку предметов на персонаже через spawnGearPresetFiles - то пора бы уже начать использовать этот прекрасный способ. 
Если мы настраиваем через init.c - там под каждым предметом (или массивом) есть player.SetQuickBarEntityShortcut(itemEnt, 2); - то же назначение предмета на слот, где 2 - номер быстрого слота. 

спасибо, в  init.c разобралась, а можно по подробнее о spawnGearPresetFiles. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.