Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
mir

Проблема с обоймами

Сделал

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Edited by mir (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

@mir  Или самое простое, это в конфиге просто наследовать ванильные магазины с изменением названия и кол-ва патронов, а не создавать новые в Magazine_Base.

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

всё просто, кроме конфига обязательно нужно чтобы был класс в коде унаследованный от MagazineStorage
для всех тайпсов описаных в конфиге нужно завести соответвующие классы
пример смотри здесь scripts\4_World\Entities\ItemBase\Magazine\Magazines.c

Edited by Archon7th (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Да, еще же нужно для каждого анимации прописать
 

modded class ModItemRegisterCallbacks
{
	override void RegisterOneHanded(DayZPlayerType pType, DayzPlayerItemBehaviorCfg pBehavior)
    {
        super.RegisterOneHanded(pType, pBehavior);
		
		pType.AddItemInHandsProfileIK("Mag_MK11M0_Base", "dz/anims/workspaces/player/player_main/props/player_main_STANAG_mag.asi", pBehavior, "dz/anims/anm/player/ik/attachments/magazines/magazine_stanag30.anm");
	}
}; 


...ну или как предложил @alex_good_kaban действительно просто унаследоваться от какого-нибудь готового магазина
правда если у тебя есть какие-нибудь моды вроде ремонта магазина другим магазином подобного типа, то это может поломать его логику работы

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.