Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
hog87

Ретекстур прицела ванилла

Сделал ретекстур прицела ваннильного. Красил через zbytek. В игре в прицеле отображается вся развертка самого прицела. Как пофиксить? Скрин и код прилагаю. Заранее спасибо.

 

class cfgVehicles {
    class ACOGOptic;
    class opticacog : ACOGOptic {
        scope=2;
		displayName="Прицел М4";
		descriptionShort="";
        model="\DZ\weapons\attachments\optics\optic_acog.p3d";
		debug_ItemCategory=3;
		animClass="Binoculars";
		rotationFlags=16;
		reversed=0;
		weight=440;
		itemSize[]={2,1};
		inventorySlot[]=
		{
			"WeaponOptics"
		};
		selectionFireAnim="zasleh";
		simulation="itemoptics";
		dispersionModifier=-0.001;
		dispersionCondition="true";
		recoilModifier[]={1,1,1};
		swayModifier[]={1,1,1};
		memoryPointCamera="eyeScope";
		cameraDir="cameraDir";
        hiddenSelections[]=
		{
			"zbytek"
		};
        hiddenSelectionsTextures[]=
		{
			"militaryst\m4\data\acog\acog_co.paa"
		};
        class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=50;
					healthLevels[]=
					{
						
						{
							1,
							
							{
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_clear_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog.rvmat"
							}
						},
						
						{
							0.69999999,
							{}
						},
						
						{
							0.5,
							
							{
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_damaged_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard_damage.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog_damage.rvmat"
							}
						},
						
						{
							0.30000001,
							{}
						},
						
						{
							0,
							
							{
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_destroyed_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard_destruct.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog_destruct.rvmat"
							}
						}
					};
				};
			};
		};
    };

 

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

нельзя этот прицел так перекрашивать
нужно перепаковывать
у него есть селекшен camo, но Богемия забыла этот селекшен прописать в конфиг
впринципе, не сложно сделать, могу перепаковать

есть еще второй вариант - можно через демедж перекрасить
но это будет означать, что когда он не поврежден текстуры не будет, но если его чуть чуть хотя бы на 1% повредить то он перекрасится
 

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

вот так это будет выглядеть через демедж, но позаботься что бы все прицелы эти были всегда хоть немного поврежденными

        class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=50;
					RefTexsMats[] = { "dz\weapons\attachments\data\acog_co.paa" };
					healthLevels[]=
					{
						
						{
							1,
							{
								"dz\weapons\attachments\data\acog_co.paa",
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_clear_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog.rvmat"
							}
						},
						
						{
							0.9999999,
							{
								"militaryst\m4\data\acog\acog_co.paa",
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_clear_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog.rvmat"
							}
						},
						
						{
							0.5,
							{
								"militaryst\m4\data\acog\acog_co.paa",
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_damaged_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard_damage.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog_damage.rvmat"
							}
						},
						
						{
							0.3,
							{
								"militaryst\m4\data\acog\acog_co.paa",
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_damaged_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard_damage.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog_damage.rvmat"
							}
						},
						{
							0,
							{
								"militaryst\m4\data\acog\acog_co.paa",
								"DZ\weapons\attachments\data\scope_alpha_destroyed_ca.paa",
								"DZ\weapons\attachments\optics\data\lensglass_standard_destruct.rvmat",
								"DZ\weapons\attachments\data\acog_destruct.rvmat"
							}
						}
					};
				};
			};
		};

 

соответственно, перекраску через hiddenSelections нужно убрать, вот это тогда лишнее
 

		hiddenSelections[]=
		{
			"zbytek"
		};
        hiddenSelectionsTextures[]=
		{
			"militaryst\m4\data\acog\acog_co.paa"
		};

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.