Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Алексейка

Добавление аттачментов к кейсу.

Здравствуйте. Мне нужна помощь, я добавил в свой мод пак мод на кейсы, там есть замечательный кейс строителя в котором есть аттачменты на разные строительные материалы.
285909438_.png.630a80cef9f3d5c23787825b9ec72fd3.png
Я хотел добавить ещё аттачментов для гвоздей досок брёвен и железа. Попробовал добавить гвозди и доски для начала, но у меня получаются либо просто дырки либо иконка гвоздей появляется вроде но туда ничего всё равно не запихать. Ниже родной конфиг мода. Я пытался добавить так ("Material_L1_Nails",) и вот так ("Material_L4_Nails",). Просто я очень неопытен в этом вопросе, возможно это легко решается. Или есть возможность в существующие аттачменты настроить вставку не 20 а 200 досок например.


        scope=2;
        displayName="Кейс строителя";
        descriptionShort="Кейс под различные материалы для стройки";
        attachments[]=
        {
            "Material_L1_Nails",
            "Material_L2_Nails",
            "Material_L3_Nails",
            "Material_L1_WoodenLogs",
            "Material_WoodenPlanks",
            "Material_MetalSheets",
            "Material_MetalWire",
            "Material_FPole_MetalWire",
            "Wall_Barbedwire_1",
            "Wall_Barbedwire_2",
            "Att_CombinationLock",
            "Wall_Camonet",
            "Stones",
            "Rope",
            "Material_FPole_Rope",
            "Material_Shelter_Fabric"
        };
        itemSize[]={3,3};
        itemsCargoSize[]={10,3};
        hiddenSelections[]=
        {
            "zbytek"
        };
        hiddenSelectionsTextures[]=
        {
            "OC_cases_castom\data\OC_Case_work"
        };
        class DamageSystem
        {
            class GlobalHealth
            {
                class Health
                {
                    hitpoints=500;
                    healthLevels[]=
                    {
                        
                        {
                            1,
                            
                            {
                                "DZ\gear\containers\data\Protector_Case.rvmat"
                            }
                        },
                        
                        {
                            0.75,
                            
                            {
                                "DZ\gear\containers\data\Protector_Case.rvmat"
                            }
                        },
                        
                        {
                            0.5,
                            
                            {
                                "DZ\gear\containers\data\Protector_Case_damage.rvmat"
                            }
                        },
                        
                        {
                            0.25,
                            
                            {
                                "DZ\gear\containers\data\Protector_Case_damage.rvmat"
                            }
                        },
                        
                        {
                            0,
                            
                            {
                                "DZ\gear\containers\data\Protector_Case_destruct.rvmat"
                            }
                        }
                    };
                };
            };
            class GlobalArmor
            {
                class FragGrenade
                {
                    class Health
                    {
                        damage=8;
                    };
                    class Blood
                    {
                        damage=8;
                    };
                    class Shock
                    {
                        damage=8;
                    };
                };
            };
        };
    };
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

В attachments[]= пиши без Material. просто Nails. Вобще когда делаешь свои слоты то нужно создать конфигом сам слот. его прописать в конфиг гвоздей через inventorySlot и их же добавить в строку attachments кейса.

 

class CfgSlots
{
    class Slot_класс
    {
        name="класс";
        displayName="название в игре";
        ghostIcon="путь до картинки";
    };

    };

Edited by WiLDman (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Скажи пожалуйста, как называется этот мод

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
19.01.2025 в 09:47, Izert сказал:

Скажи пожалуйста, как называется этот мод

OC cases castom

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.