Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
ArsNet

Обьъем в литрах

Всем доброго времени суток!

Подскажите какой параметр необходимо указать в конфиге предмета дабы у него появился объем в литрах и в него можно было заливать воду?

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 1
11 минут назад, ArsNet сказал:

Подскажете как?

class/modded class ItemName extends ItemNameParent
{
override bool CanPutInCargo( EntityAI player )
    {
        return false; 
    }
    
    override bool CanPutIntoHands ( EntityAI player ) 
    {
        return false;
    }
    
    override bool IsTakeable()
    {
        return false;
    }
}

Как и куда это совать? Кури основы моддинга, без основ ты будешь каждую мелочь спрашивать

Это-скрипт, если что

Edited by skadjna (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

@ArsNet 
varquantity
Наследовать бутылку и прописать предмету liquyd. 
Или просто берешь стандартный конфиг бутыли и по нему делаешь.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

ВСе бы нечего но мне надо чтобы предмет был статичный (не переносимы), нол в нем был определенный объем жидкости

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
30 минут назад, ArsNet сказал:

ВСе бы нечего но мне надо чтобы предмет был статичный (не переносимы), нол в нем был определенный объем жидкости

Ну так сделай его невозможным к подбору/переносу в инвентарь и взятию в руки

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
33 минуты назад, skadjna сказал:

Ну так сделай его невозможным к подбору/переносу в инвентарь и взятию в руки

Подскажете как?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
15 минут назад, skadjna сказал:

class/modded class ItemName extends ItemNameParent { override bool CanPutInCargo( EntityAI player ) { return false; } override bool CanPutIntoHands ( EntityAI player ) { return false; } override bool IsTakeable() { return false; } }


class/modded class ItemName extends ItemNameParent
{
override bool CanPutInCargo( EntityAI player )
    {
        return false; 
    }
    
    override bool CanPutIntoHands ( EntityAI player ) 
    {
        return false;
    }
    
    override bool IsTakeable()
    {
        return false;
    }
}

Как и куда это совать? Кури основы моддинга, без основ ты будешь каждую мелочь спрашивать

Это-скрипт, если что

Благодарю, просто давно не занимался этим, года 3 наверное. Буду разбираться

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.