Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
![](https://s-platoon.ru/forfon/test2.png)
![](https://s-platoon.ru/forfon/test2-1.png)
![](https://s-platoon.ru/forfon/test2-2.png)
- 0
-
Our picks
Привет. Есть кастомный симптом, инициализируется на сервере.
class PsiLightSymptom extends SymptomBase { const int SYMPTOM_CUSTOM = 17; override void OnInit() { super.OnInit(); m_Priority = 100; m_DestroyOnAnimFinish = true; m_SyncToClient = false; m_MaxCount = 1; m_SymptomType = SymptomTypes.PRIMARY; m_ID = SYMPTOM_CUSTOM; m_Duration = 17; } override void OnGetActivatedClient(PlayerBase player) { player.GetItemAccessor().HideItemInHands(true); } override void OnGetDeactivatedClient(PlayerBase player) { player.GetItemAccessor().HideItemInHands(false); } override void OnGetActivatedServer(PlayerBase player) { int stancemask = DayZPlayerConstants.ROTATION_DISABLE; PlayAnimationFB(MyEmote.CMD_MYCUSTOMEMOTE, stancemask, GetDuration()); } override SmptAnimMetaBase SpawnAnimMetaObject() { return new SmptAnimMetaFB(); } }
И есть проблема - если игрок стоит в блоке или например целится из оружия, симптом стартует и мгновенно завершается, без анимации. Завершается понятно почему `m_DestroyOnAnimFinish = true`, непонятно почему не срабатывает анимация и как заставить её работать в любых ситуациях, подскажите пожалуйста. Закину на пиво за решение.
Edited by onemantooo (see edit history)Share this post
Link to post
Share on other sites