Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Spart1nec

Урон для модового оружия

Парни привет ,вопрос такой создал молот на текстуре пожарного топора ,  пытаюсь прописать урон ,урон вообще не меняется ,помогите пожалуйста!
 

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

три типа урона нужно определить в молоте


        class MeleeModes
        {
            class Default
            {
                ammo = "MeleeMolot_Damage";
                range = 1.8;
            };
            class Heavy
            {
                ammo = "MeleeMolot_HeavyDamage";
                range = 1.8;
            };
            class Sprint
            {
                ammo = "MeleeMolot_HeavyDamage";
                range = 3.7;
            };
        };


нужно создать два аналога MeleeFireAxe и MeleeFireAxe_Heavy на свои типы урона в cfgAmmo, например

 

class CfgAmmo
{
    class MeleeAxe;
	class MeleeMolot_Damage: MeleeAxe
	{
		affectSkeleton = 1.4;
		class DamageApplied
		{
			type = "Melee";
			bleedThreshold = 1.0;
			class Health
			{
				damage = 15;
			};
			class Blood
			{
				damage = 100;
			};
			class Shock
			{
				damage = 25;
			};
		};
    };
    class MeleeAxe_Heavy;
	class MeleeMolot_DamageHeavy: MeleeAxe_Heavy
	{
		class DamageApplied
		{
			type = "Melee";
			bleedThreshold = 1.0;
			class Health
			{
				damage = 40;
			};
			class Blood
			{
				damage = 100;
			};
			class Shock
			{
				damage = 40;
			};
		};
    };
};

Edited by Archon7th (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

@Archon7th 

08.05.2023 в 12:56, Archon7th сказал:

три типа урона нужно определить в молоте

        class MeleeModes         {             class Default             {                 ammo = "MeleeMolot_Damage";                 range = 1.8;             };             class Heavy             {                 ammo = "MeleeMolot_HeavyDamage";                 range = 1.8;             };             class Sprint             {                 ammo = "MeleeMolot_HeavyDamage";                 range = 3.7;             };         };


        class MeleeModes
        {
            class Default
            {
                ammo = "MeleeMolot_Damage";
                range = 1.8;
            };
            class Heavy
            {
                ammo = "MeleeMolot_HeavyDamage";
                range = 1.8;
            };
            class Sprint
            {
                ammo = "MeleeMolot_HeavyDamage";
                range = 3.7;
            };
        };


нужно создать два аналога MeleeFireAxe и MeleeFireAxe_Heavy на свои типы урона в cfgAmmo, например

 

class CfgAmmo { class MeleeAxe; class MeleeMolot_Damage: MeleeAxe { affectSkeleton = 1.4; class DamageApplied { type = "Melee"; bleedThreshold = 1.0; class Health { damage = 15; }; class Blood { damage = 100; }; class Shock { damage = 25; }; }; }; class MeleeAxe_Heavy; class MeleeMolot_DamageHeavy: MeleeAxe_Heavy { class DamageApplied { type = "Melee"; bleedThreshold = 1.0; class Health { damage = 40; }; class Blood { damage = 100; }; class Shock { damage = 40; }; }; }; };


class CfgAmmo
{
    class MeleeAxe;
	class MeleeMolot_Damage: MeleeAxe
	{
		affectSkeleton = 1.4;
		class DamageApplied
		{
			type = "Melee";
			bleedThreshold = 1.0;
			class Health
			{
				damage = 15;
			};
			class Blood
			{
				damage = 100;
			};
			class Shock
			{
				damage = 25;
			};
		};
    };
    class MeleeAxe_Heavy;
	class MeleeMolot_DamageHeavy: MeleeAxe_Heavy
	{
		class DamageApplied
		{
			type = "Melee";
			bleedThreshold = 1.0;
			class Health
			{
				damage = 40;
			};
			class Blood
			{
				damage = 100;
			};
			class Shock
			{
				damage = 40;
			};
		};
    };
};

 

 

Огромное спасибо, сидел с такой же проблемой и уже всё подряд пробовал. Твой пример + пример исходника помог сделать всё правильно!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.