Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
gofukbiz

В чём моя ошибка gear_camping?

Всех приветствую, решил значит увеличить слоты у деревянного ящика , но данная затея не увенчалась успехом.
Где я мог ошибиться при вырезке из gear_camping.pbo?

 

#define private		0
#define protected		1
#define public		2

#define true	1
#define false	0

enum {
	DESTRUCTENGINE = 2,
	DESTRUCTDEFAULT = 6,
	DESTRUCTWRECK = 7,
	DESTRUCTTREE = 3,
	DESTRUCTTENT = 4,
	DESTRUCTNO = 0,
	DESTRUCTMAN = 5,
	DESTRUCTBUILDING = 1,
};

class CfgVehicles {
	class Inventory_Base;	// External class reference
	class Container_Base;	// External class reference
	class WorldContainer_Base;	// External class reference
	class HouseNoDestruct;	// External class reference
	class Static;	// External class reference
	
	class BaseBuildingBase : Inventory_Base {};

	class WoodenCrate : Container_Base {
		scope = public;
		displayName = "$STR_CfgVehicles_Wooden_Case0";
		descriptionShort = "$STR_CfgVehicles_Wooden_Case1";
		model = "\DZ\gear\camping\wooden_case.p3d";
		hologramMaterial = "wooden_case";
		hologramMaterialPath = "dz\gear\camping\data";
		slopeTolerance = 0.4;
		yawPitchRollLimit[] = {45, 45, 45};
		inventorySlot[] = {"Truck_01_WoodenCrate1", "Truck_01_WoodenCrate2", "Truck_01_WoodenCrate3", "Truck_01_WoodenCrate4"};
		weight = 10000;
		itemSize[] = {10, 10};
		itemBehaviour = 0;
		carveNavmesh = 1;
		canBeDigged = 1;
		rotationFlags = 2;
		hiddenSelections[] = {"camoGround"};
		hiddenSelectionsTextures[] = {"\dz\gear\camping\data\wooden_case_co.paa"};
		
		class DamageSystem {
			class GlobalHealth {
				class Health {
					hitpoints = 400;
					transferToAttachmentsCoef = 0.06;
					healthLevels[] = {{1.0, {"DZ\gear\camping\data\wooden_case.rvmat"}}, {0.7, {"DZ\gear\camping\data\wooden_case.rvmat"}}, {0.5, {"DZ\gear\camping\data\wooden_case_damage.rvmat"}}, {0.3, {"DZ\gear\camping\data\wooden_case_damage.rvmat"}}, {0.0, {"DZ\gear\camping\data\wooden_case_destruct.rvmat"}}};
				};
			};
			
			class GlobalArmor {
				class FragGrenade {
					class Health {
						damage = 8.0;
					};
					
					class Blood {
						damage = 8.0;
					};
					
					class Shock {
						damage = 8.0;
					};
				};
			};
		};
		
		class Cargo {
			itemsCargoSize[] = {10, 10};
			openable = 0;
			allowOwnedCargoManipulation = 1;
		};
		soundImpactType = "wood";
		
		class AnimEvents {
			class SoundWeapon {
				class movement {
					soundSet = "seachest_movement_SoundSet";
					id = 1;
				};
				
				class pickUpItem_Light {
					soundSet = "pickUpSeaChest_SoundSet";
					id = 796;
				};
				
				class pickUpItem {
					soundSet = "pickUpSeaChest_SoundSet";
					id = 797;
				};
				
				class drop {
					soundset = "seachest_drop_SoundSet";
					id = 898;
				};
			};
		};
	};
};


Содержимое перед упаковкой:
image.png.2cc094711ef7a21f4e5c8ca1bb17e429.png
image.png.b013fb2584481cc9e79216c5dc0e33a7.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Привет
Ошибся примерно везде, начиная от конфига заканчивая содержимым будущего pbo. Для изменения вместимости предмета тебе нужен один единственный файл-config.cpp, содержать он может только те параметры, которые ты хочешь менять. 
На твоем месте я бы посмотрел какой-нибудь мод из мастерской простенький-скачать, распаковать pbo, посмотреть как оно сделано. Ну и форум покурить. Т.к. с наскока сложно объяснить будет как и что


У @Warcat06 есть отличные гайды для начинающих, где рассказывается как и что надо делать чтобы не наломать дров

Edited by skadjna (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Как у тебя вообще получилось собрать так конфиг? Ты забыл или удалил самое главное "class CfgPatches", без него ничего работать не будет.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.