Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Lost228

Токсик зоны

Всем привет. Подскажите пожалуйста где и как убрать дефолтные токсичные зоны, а то происходит что-то не то. На скрине...

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Отловить чьи руки покопались и где собака порылась. Останавливаем сервер если гадящий мод убран.
Зайти в cfgeffectarea.json и стереть всё. оставить
 

{

}

Это уберем статик токсик зоны.
Открываем events.xml
 

    <event name="StaticContaminatedArea">
        <nominal>8</nominal>
        <min>6</min>
        <max>10</max>
        <lifetime>1800</lifetime>
        <restock>1800</restock>
        <saferadius>0</saferadius>
        <distanceradius>120</distanceradius>
        <cleanupradius>0</cleanupradius>
		<secondary>InfectedNBC</secondary>
        <flags deletable="1" init_random="1" remove_damaged="0"/>
        <position>fixed</position>
        <limit>parent</limit>
        <active>1</active>
        <children>
            <child lootmax="0" lootmin="0" max="10" min="5" type="ContaminatedArea_Dynamic"/>
        </children>
    </event>

Вместо <active>1</active> делаем <active>0</active>
Делаем  вайп или вайп по ивенту. Запускаем сервер.

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
5 минут назад, paranoyk сказал:

Отловить чьи руки покопались и где собака порылась. Останавливаем сервер если гадящий мод убран.
Зайти в cfgeffectarea.json и стереть всё. оставить
 

{ }


{

}

Это уберем статик токсик зоны.
Открываем events.xml
 

<event name="StaticContaminatedArea"> <nominal>8</nominal> <min>6</min> <max>10</max> <lifetime>1800</lifetime> <restock>1800</restock> <saferadius>0</saferadius> <distanceradius>120</distanceradius> <cleanupradius>0</cleanupradius> <secondary>InfectedNBC</secondary> <flags deletable="1" init_random="1" remove_damaged="0"/> <position>fixed</position> <limit>parent</limit> <active>1</active> <children> <child lootmax="0" lootmin="0" max="10" min="5" type="ContaminatedArea_Dynamic"/> </children> </event>


    <event name="StaticContaminatedArea">
        <nominal>8</nominal>
        <min>6</min>
        <max>10</max>
        <lifetime>1800</lifetime>
        <restock>1800</restock>
        <saferadius>0</saferadius>
        <distanceradius>120</distanceradius>
        <cleanupradius>0</cleanupradius>
		<secondary>InfectedNBC</secondary>
        <flags deletable="1" init_random="1" remove_damaged="0"/>
        <position>fixed</position>
        <limit>parent</limit>
        <active>1</active>
        <children>
            <child lootmax="0" lootmin="0" max="10" min="5" type="ContaminatedArea_Dynamic"/>
        </children>
    </event>

Вместо <active>1</active> делаем <active>0</active>
Делаем  вайп или вайп по ивенту. Запускаем сервер.

Спасибо большое)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

вопрос по темже токсик зонам ванильным как их крыть ?  всмысле где настроить конфиг чтоб обойтись без нбц шмоток

типо чтобы они были но не наносили урон как туман юзать  🙂 ну и  былобы круто цвета еще менять

 

Edited by sdrhjdf23 (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
46 минут назад, sdrhjdf23 сказал:

вопрос по темже токсик зонам ванильным как их крыть ?  всмысле где настроить конфиг чтоб обойтись без нбц шмоток

типо чтобы они были но не наносили урон как туман юзать  🙂 ну и  былобы круто цвета еще менять

 

{   "AreaName": "Tisy_Fog", 
            "Type": "ContaminatedArea_Static", 
            "TriggerType": "EffectTrigger", 
            "Data": { 
                "Pos": [ 1185.22, 0, 13984.8 ],
                "Radius": 900,
                "PosHeight": 50,
                "NegHeight": 70,
                "InnerRingCount": 10,
                "InnerPartDist": -1,
                "OuterRingToggle": 1, 
                "OuterPartDist": 50, 
                "OuterOffset": -5, 
                "VerticalLayers": 0,
                "VerticalOffset": 0,
                "ParticleName": "graphics/particles/spooky_mist"
                },
            "PlayerData": {
                "AroundPartName": "graphics/particles/spooky_mist",
                "TinyPartName": "graphics/particles/spooky_mist",
                "PPERequesterType": "PPERequester_ContaminatedAreaTint"
            }
        }


Вместо spooky_mist так же:
 

smoke_m18_green_02
smoke_m18_purple_02
smoke_m18_red_02
smoke_m18_white_02
smoke_m18_yellow_02
smoke_bonfire
smoke_generic_wreck
smoke_heli_wreck_01

 

Edited by akklin (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
29.03.2023 в 02:06, akklin сказал:

{ "AreaName": "Tisy_Fog", "Type": "ContaminatedArea_Static", "TriggerType": "EffectTrigger", "Data": { "Pos": [ 1185.22, 0, 13984.8 ], "Radius": 900, "PosHeight": 50, "NegHeight": 70, "InnerRingCount": 10, "InnerPartDist": -1, "OuterRingToggle": 1, "OuterPartDist": 50, "OuterOffset": -5, "VerticalLayers": 0, "VerticalOffset": 0, "ParticleName": "graphics/particles/spooky_mist" }, "PlayerData": { "AroundPartName": "graphics/particles/spooky_mist", "TinyPartName": "graphics/particles/spooky_mist", "PPERequesterType": "PPERequester_ContaminatedAreaTint" } }


{   "AreaName": "Tisy_Fog", 
            "Type": "ContaminatedArea_Static", 
            "TriggerType": "EffectTrigger", 
            "Data": { 
                "Pos": [ 1185.22, 0, 13984.8 ],
                "Radius": 900,
                "PosHeight": 50,
                "NegHeight": 70,
                "InnerRingCount": 10,
                "InnerPartDist": -1,
                "OuterRingToggle": 1, 
                "OuterPartDist": 50, 
                "OuterOffset": -5, 
                "VerticalLayers": 0,
                "VerticalOffset": 0,
                "ParticleName": "graphics/particles/spooky_mist"
                },
            "PlayerData": {
                "AroundPartName": "graphics/particles/spooky_mist",
                "TinyPartName": "graphics/particles/spooky_mist",
                "PPERequesterType": "PPERequester_ContaminatedAreaTint"
            }
        }


Вместо spooky_mist так же:
 

smoke_m18_green_02 smoke_m18_purple_02 smoke_m18_red_02 smoke_m18_white_02 smoke_m18_yellow_02 smoke_bonfire smoke_generic_wreck smoke_heli_wreck_01


smoke_m18_green_02
smoke_m18_purple_02
smoke_m18_red_02
smoke_m18_white_02
smoke_m18_yellow_02
smoke_bonfire
smoke_generic_wreck
smoke_heli_wreck_01

 

спасибо буду впитывать

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.