Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
XenoZD

Серверный таймер на ItemBase

Нужно просто считать секунды на предметах (и делать что-то по прошествию времени), основная проблема что очень хочется делать это на серверной стороне
Единственная функция, которая позволяет отслеживать состояние предмета - EEOnCEUpdate (по крайней мере я нашёл только её). Эта зараза себя ведёт каким-то страшным образом - на сервере она не работает, но если положить её на клиент она будет влиять именно на сервер и никак не на клиентскую часть. При этом я пробовал кидать RPC оттуда КУДА-НИБУДЬ - ноль ответа, ни клиент ни сервер ничего походу даже не посылают. Может я накосячил где-то, но вопрос всё тот же - есть у кого идеи как либо эту функцию правильно использовать, либо заменить на что-то другое?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 answer to this question

Recommended Posts

  • 0

Я воробушек, который забыл изменить пути к скриптам в серверном моде. EEOnCEUpdate работает на сервер-сайде без проблем, вопрос закрыт

Share this post


Link to post
Share on other sites



Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.