Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
darknessx

Нужен ответ специолиста о выводе инфы о сервере

Не могу разабраться сделал все как по нструкции написаной здесь http://s-platoon.ru/index.php?/topic/21-informatciia-o-servere-pri-vkhode/

То ли я  не вьеду но текст не выводиться на экран

вот мой init

if (!isDedicated) then {
[] execVM "compile\Server_WelcomeCredits.sqf";
    //Conduct map operations
    0 fadeSound 0;
    waitUntil {!isNil "dayz_loadScreenMsg"};
    dayz_loadScreenMsg = (localize "STR_AUTHENTICATING");
    execVM "custom\service_point\service_point.sqf";
  

и вставлена папка компиль в папку мп миссии компиль

ff6f5b09620f.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

 

для начала проверьте правильность введённой информации, все ли символы стоят на месте и тд.

не перепутали ли вы html код цвета, также проверьте кавычки, скобки и точки с запятыми(красный)

 

Открываем файл Server_WelcomeCredits.sqf​, находим нужный параметр и изменяем его.
_onScreenTime = 6; - время показа одного сообщения в секундах (от 0 до 10)
_role1 = "Welcome to"; - жёлтая строка в 1м сообщении
_role1names = ["Your server name]; - белая строка во 2м сообщении
 ↑ Дальше по аналогии

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0

Не могу разабраться сделал все как по нструкции написаной здесь http://s-platoon.ru/index.php?/topic/21-informatciia-o-servere-pri-vkhode/

То ли я  не вьеду но текст не выводиться на экран

вот мой init

if (!isDedicated) then {

[] execVM "compile\Server_WelcomeCredits.sqf";

    //Conduct map operations

    0 fadeSound 0;

    waitUntil {!isNil "dayz_loadScreenMsg"};

    dayz_loadScreenMsg = (localize "STR_AUTHENTICATING");

    execVM "custom\service_point\service_point.sqf";

  

и вставлена папка компиль в папку мп миссии компиль

ff6f5b09620f.png

Если я правильно понял ты папку компиле вкинул в такую же папку компиле? Если да то конечно не будет работать.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

нет сор не так написал вот как у меня нахождение папки и вот сам код внутри нее

59073ffa9c8b.jpg

 

// ========== SCRIPT CONFIG ============
_onScreenTime = 10; //how long one role should stay on screen. Use value from 0 to 10 where 0 is almost instant transition to next role
//NOTE: Above value is not in seconds!
 
 
// SCRIPT START
 
waitUntil {!isNil "dayz_animalCheck"};
sleep 10; //Wait in seconds before the credits start after player IS ingame
 
_role1 = "Привет Всем На сервере";
_role1names = ["Dayz Epoch Napf 1.0.4.2 Donetsk Server"];
_role2 = "Админы Нашего сервера";
_role2names = ["kinder", "MRYY"];
_role3 = "Моды сервера";
_role3names = ["DayZ Epoch Napf 1.0.4.2"];
_role4 = "Server antihack<br />by"; //The "by" in this row will be shown one row below "Server antihack". Can be applied to any role
_role4names = ["infiSTAR.de", "Blurgaming"];
_role5 = "Server Mods";
_role5names = ["Dynamic Spawns", "Self-blod", "Custom traders", "More mods];
_role6 = "Website";
_role6names = ["vk.com/dayzdonetskua"];
_role7 = "skype Admin";
_role7names = ["darknessxeon"];
_role8 = "teamspeak";
_role8names = ["Скоро будет"];
_role9 = "Набор в команду ГМ";
_role9names = ["Darknessxeon"];
 
{
sleep 2;
_memberFunction = _x select 0;
_memberNames = _x select 1;
_finalText = format ["<t size='0.40' color='#f2cb0b' align='right'>%1<br /></t>", _memberFunction];
_finalText = _finalText + "<t size='0.70' color='#FFFFFF' align='right'>";
{_finalText = _finalText + format ["%1<br />", _x]} forEach _memberNames;
_finalText = _finalText + "</t>";
_onScreenTime + (((count _memberNames) - 1) * 0.5);
[
_finalText,
[safezoneX + safezoneW - 0.8,0.50], //DEFAULT: 0.5,0.35
[safezoneY + safezoneH - 0.8,0.7], //DEFAULT: 0.8,0.7
_onScreenTime,
0.5
] spawn BIS_fnc_dynamicText;
sleep (_onScreenTime);
} forEach [
//The list below should have exactly the same amount of roles as the list above
[_role1, _role1names],
[_role2, _role2names],
[_role3, _role3names],
[_role4, _role4names],
[_role5, _role5names],
[_role6, _role6names],
[_role7, _role7names],
[_role8, _role8names],
[_role9, _role9names] //make SURE the last one here does NOT have a , at the end
];
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.