Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Ceph

Запрет взятия и перемещения предмета.

Всем привет. Вопрос в следующем, как сделать статик объект?
Для примера:
Лежит рюкзак (Сделал отдельный класснейм с конфигом для такого специально)
Что нужно прописать ему, что бы его нельзя было поднять, переместить, сдвинуть, но при этом можно было взаимодействовать с его содержимым

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

По сути просто модель и текстура, все

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
1 минуту назад, ZizionarD сказал:

По сути просто модель и текстура, все

Что?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ты просто создаешь мод с моделью и текстурой, в файле bin прописываешь модель и тексту, там-же и класснейм, все

Edited by ZizionarD (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Только что, ZizionarD сказал:

Ты просто создаешь мод с моделью и текстурой, в файле bin прописываешь модель и тексту, там-же и класснейм, все

Мне кажется ты темой ошибся немного )

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
override bool CanPutInCargo(EntityAI parent)
	{
		return false;
	}
	
	override bool CanPutIntoHands(EntityAI parent)
	{
		return false;
	}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
25 минут назад, akklin сказал:

override bool CanPutInCargo(EntityAI parent) { return false; } override bool CanPutIntoHands(EntityAI parent) { return false; }


override bool CanPutInCargo(EntityAI parent)
	{
		return false;
	}
	
	override bool CanPutIntoHands(EntityAI parent)
	{
		return false;
	}

 

Помнится покупал этот скрипт 3 года назад, надо было подождать)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

тут и покупать нечего было, кто-то поимел легких денег)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.