Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Golgofinyanin

Поевление после смерти в новом саборе.

 

После смерти периодически респ происходит в новом соборе по среди дома в текстурах. Собственно как пофиксить?

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ну из него выйти свободно можно! Наоброт некоторые помирают по 1000 раз что-бы там возродится!!! И зачем  это фиксить?

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
 

Ну вот я считаю что это не ок. И хочу убрать эту точку спауна.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

 

 

Ну вот я считаю что это не ок. И хочу убрать эту точку спауна.

Переборка кодов и скриптов в помощь

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

 

 

После смерти периодически респ происходит в новом соборе по среди дома в текстурах. Собственно как пофиксить?

Я-то думал... У тебя EPOCH?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

 

 

 

После смерти периодически респ происходит в новом соборе по среди дома в текстурах. Собственно как пофиксить?

Я-то думал... У тебя EPOCH?

Да

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

В папке миссии открой файл mission.sqm и ищи class Markers в этом классе прописаны координаты возможного спавна на сколько я помню. найди там координату около Старого Собора и убери её, количество "items" не забудь на 1 уменьшить.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

В папке миссии открой файл mission.sqm и ищи class Markers в этом классе прописаны координаты возможного спавна на сколько я помню. найди там координату около Старого Собора и убери её, количество "items" не забудь на 1 уменьшить.

 Ну вот что у меня в этом файле. Координат похожих нету(смотрел естественно в редакторе) и вроде это к торговцам относится.

 

 

class Markers
	{
		items=17;
		class Item0
		{
			position[]={7839.6055,381.33774,8414.7324};
			name="center";
			type="Empty";
		};
		class Item1
		{
			position[]={-7245.377,365.98782,19535.367};
			name="respawn_west";
			type="Empty";
		};
		class Item2
		{
			position[]={4932.3345,0.39950246,1989.1094};
			name="spawn0";
			type="Empty";
		};
		class Item3
		{
			position[]={2236.0391,0.63119155,1923.3735};
			name="spawn1";
			type="Empty";
		};
		class Item4
		{
			position[]={8738.1328,0.45720705,2122.1082};
			name="spawn2";
			type="Empty";
		};
		class Item5
		{
			position[]={10909.267,0.57597214,2422.3096};
			name="spawn3";
			type="Empty";
		};
		class Item6
		{
			position[]={13510.764,0.44504455,5249.3027};
			name="spawn4";
			type="Empty";
		};
		class Item7
		{
			position[]={6326.4805,304.99265,7809.4888};
			name="Tradercitystary";
			text="Trader City Stary";
			type="mil_circle";
			colorName="ColorBlack";
		};
		class Item8
		{
			position[]={4361.4937,3,2259.9526};
			name="wholesaleSouth";
			text="Wholesaler";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorBlack";
		};
		class Item9
		{
			position[]={13532.614,3.0083523,6355.9497};
			name="boatTraderEast";
			text="Wholesaler";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorBlack";
		};
		class Item10
		{
			position[]={7989.3354,0.30462033,2900.9946};
			name="BoatDealerSouth";
			text="Boat Dealer";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorBlack";
		};
		class Item11
		{
			position[]={12060.471,158.85699,12638.533};
			name="AirVehicles";
			text="Aircraft Dealer";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorGreen";
		};
		class Item12
		{
			position[]={1606.6443,289.70795,7803.5156};
			name="BanditDen";
			text="Bandit Camp";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorRed";
		};
		class Item13
		{
			position[]={11447.91,317.27109,11364.536};
			name="Klen";
			text="Trader City Klen";
			type="mil_circle";
			colorName="ColorGreen";
		};
		class Item14
		{
			position[]={13441.16,1.1406164,5429.3013};
			name="BoatDealerEast";
			text="Boat Dealer";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorBlack";
		};
		class Item15
		{
			position[]={4064.2258,365.13501,11665.938};
			name="TradercityBash";
			text="Trader City Bash";
			type="mil_circle";
			colorName="ColorBlack";
		};
		class Item16
		{
			position[]={12944.227,210.19823,12766.889};
			name="HeroTrader";
			text="Hero Camp";
			type="mil_dot";
			colorName="ColorBlue";
		};
	};
	class Sensors
	{
		items=5;
		class Item0
		{
			position[]={6325.6772,304.99033,7807.7412};
			a=100;
			b=100;
			activationBy="WEST";
			repeating=1;
			interruptable=1;
			age="UNKNOWN";
			name="zonestary";
			expCond="(player distance zonestary) < 100;";
			expActiv="TitleText[""Now entering trader city Stary"",""PLAIN DOWN""]; canbuild = false; inTraderCity = ""Stary"";";
			expDesactiv="TitleText[""Now leaving trader city Stary"",""PLAIN DOWN""]; canbuild = true; inTraderCity = ""Any"";";
			class Effects
			{
			};
		};

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ну не всё же к ним относится.
А как же это:

 

 

class Item2
        {
            position[]={4932.3345,0.39950246,1989.1094};
            name="spawn0";
            type="Empty";
        };
        class Item3
        {
            position[]={2236.0391,0.63119155,1923.3735};
            name="spawn1";
            type="Empty";
        };
        class Item4
        {
            position[]={8738.1328,0.45720705,2122.1082};
            name="spawn2";
            type="Empty";
        };
        class Item5
        {
            position[]={10909.267,0.57597214,2422.3096};
            name="spawn3";
            type="Empty";
        };
        class Item6
        {
            position[]={13510.764,0.44504455,5249.3027};
            name="spawn4";
            type="Empty";
        };
 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
 

 

Ну не всё же к ним относится.
А как же это:

 

 



class Item2
        {
            position[]={4932.3345,0.39950246,1989.1094};
            name="spawn0";
            type="Empty";
        };
        class Item3
        {
            position[]={2236.0391,0.63119155,1923.3735};
            name="spawn1";
            type="Empty";
        };
        class Item4
        {
            position[]={8738.1328,0.45720705,2122.1082};
            name="spawn2";
            type="Empty";
        };
        class Item5
        {
            position[]={10909.267,0.57597214,2422.3096};
            name="spawn3";
            type="Empty";
        };
        class Item6
        {
            position[]={13510.764,0.44504455,5249.3027};
            name="spawn4";
            type="Empty";
        };
 

 

 

Координаты по которым появляется игрок ~7095.5054, 7749.7891

 

Тут и близко похожихнету

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.