Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
percosa

запрет крафта самодельного сета из тряпок

где находится крафт самодельного сета из тряпок и как его запретить?

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

@percosa 

Привет! 

Крафт самодельных вещей из бинтов происходит при совершении следующих экшенов:

  • Глаза: actioncraftimprovisedeyepatch.c
  • Лицо: actioncraftimprovisedfacecover.c
  • Ноги: actioncraftimprovisedfeetcover.c
  • Руки: actioncraftimprovisedhandscover.c
  • Голова: actioncraftimprovisedheadcover.c
  • Штаны: actioncraftimprovisedlegscover.c
  • Тело: actioncraftimprovisedtorsocover.c

Чтобы отключить возможность крафтить данные предметы, достаточно для каждого класса экшена создать модификацию функции ActionCondition, которая возвращала бы false.

Пример для повязки на глаза:

modded class ActionCraftImprovisedEyePatch {
  	override bool ActionCondition( PlayerBase player, ActionTarget target, ItemBase item )
	{
		return false;
	}
}

 

Edited by xOk (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
23 часа назад, xOk сказал:

@percosa 

Привет! 

Крафт самодельных вещей из бинтов происходит при совершении следующих экшенов:

  • Глаза: actioncraftimprovisedeyepatch.c
  • Лицо: actioncraftimprovisedfacecover.c
  • Ноги: actioncraftimprovisedfeetcover.c
  • Руки: actioncraftimprovisedhandscover.c
  • Голова: actioncraftimprovisedheadcover.c
  • Штаны: actioncraftimprovisedlegscover.c
  • Тело: actioncraftimprovisedtorsocover.c

Чтобы отключить возможность крафтить данные предметы, достаточно для каждого класса экшена создать модификацию функции ActionCondition, которая возвращала бы false.

Пример для повязки на глаза:

modded class ActionCraftImprovisedEyePatch { override bool ActionCondition( PlayerBase player, ActionTarget target, ItemBase item ) { return false; } }


modded class ActionCraftImprovisedEyePatch {
  	override bool ActionCondition( PlayerBase player, ActionTarget target, ItemBase item )
	{
		return false;
	}
}

 

Спасибо, с этим разобрался но не могу этим способом отключить крафт ремня из веревки, подскажешь как?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
2 часа назад, percosa сказал:

Спасибо, с этим разобрался но не могу этим способом отключить крафт ремня из веревки, подскажешь как?

это тоже решил

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.