Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Retrovelo

Нетронутые оружие при спавне вещей

Как сделать так чтобы весь лут спавнился нетронутым? в файле cfgspawnabletypes можно настраивать лишь на отдельных вещах. 
ниже скрины примеры

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts




  • 0

вот это?

 

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Да эти....это для лута урон которому не прописан в cfgspawnabletype. убираешь там все "дамаги" и вуаля....

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
03.01.2023 в 23:04, paranoyk сказал:

Да эти....это для лута урон которому не прописан в cfgspawnabletype. убираешь там все "дамаги" и вуаля....

 

удалить эти строчки? или выставить значения по нулям?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Убираешь все строчки с дамагом.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Помогите я пытаюсь сделать все как у вас но лут как был поврежденный так и есть

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Остановить сервер.

Зайти в cfgspawnabletype.

Убрать все строчки damage. Сохранить.

Перейти в файл globalus.

Строчки на скрине вверху выставит в 0.0 обе. Сохранить.

Сделать вайп сервера.

Запустить сервер.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.