Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
OWNS1DE

config.cpp увеличение здоровья обьектам (HELP)

class CfgPatches
{
	class raidplus_addon
	{
		units[]=
		{
			"TentMedium_Packed",
			"TentMedium_Pitched"
		};
		weapons[] = {};
		requiredVersion = 0.1;
		requiredAddons[] = {"DZ_Data","DZ_Scripts","DZ_Gear_Camping","DZ_Gear_Containers","DZ_Gear_Cooking"};
	};
};
class CfgVehicles
{
	class Inventory_Base;
	class Container_Base;
	class WorldContainer_Base;
	class HouseNoDestruct;
	class Static;
	class BaseBuildingBase: Inventory_Base{};
	class FireplaceBase: Inventory_Base{};
	class BarrelHoles_ColorBase: FireplaceBase {};
	
	class TentBase: Container_Base
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class ShelterBase: TentBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};

	//бочки
	class Barrel_ColorBase: Container_Base
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	//костробочки
	class BarrelHoles_Green: BarrelHoles_ColorBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class BarrelHoles_Red: BarrelHoles_ColorBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class BarrelHoles_Blue: BarrelHoles_ColorBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class BarrelHoles_Yellow: BarrelHoles_ColorBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	//средние палатки
	class MediumTent: TentBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class MediumTent_Orange: MediumTent
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class MediumTent_Green: MediumTent
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};

	//авто палатка
	class CarTent: TentBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	//военная палатка
	class LargeTent: TentBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};

	//сундук
	class SeaChest: Container_Base
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};	
	
	
	//ящик
	class WoodenCrate: Container_Base
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	//укрытие скрытое
	class CamoNetShelter: Inventory_Base
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	//крафтовые укрытия
	class ShelterFabric: ShelterBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class ShelterLeather: ShelterBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};
	
	class ShelterStick: ShelterBase
	{
		class DamageSystem
		{
			class GlobalHealth
			{
				class Health
				{
					hitpoints=13000000000;
				};
			};
		};
	};	
	
	//стена
	//вышка
	
};

суть такова:
Класс MediumTent - повреждается как обычно (не работает значение хп в конфиге) при этом он наследует TentBase.
Классы MediumTent_Green и MediumTent_Orange - имеют повреждаемость заданную в конфиге (работает) и они наследуют класс MediumTent (который в свою очередь повреждается не как нужно и зависит от TentBase)
В свою очередь укрытия Shelter наследуют класс TentBase и они работают как нужно (как настроено в конфиге)
Может мне объяснит кто, чё за бред ?

исходя из этого MediumTent / CarTent / LargeTent не работают как положено конфигу.
Прошу помощи разобраться

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Edited by OWNS1DE (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

.....а если тупо это седлать сервер модом изменив именно gear_camping?...ах да и мелочь, назвав сервер мод точно так же? (всё в порядке творческого бреда).

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
2 часа назад, OWNS1DE сказал:

это и делал сервермодом.

Практически полная копия (только менял хитпойнты) и названа gear_camping.pbo?
и без всяких конфигов?Тупо упакованый config.cpp?

Edited by paranoyk (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

сделал таки, но в 1 файле чтобы всё было не получится.
сделал в 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Так палатки же в одном файле. Зачем два то?....И стоп,как два.?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

палатки бочки и костробочки в другом

при запуливании всего в 1 файл - палатки будут ломаться.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

А,понятно почему два файла....хитрость знаете в чём? В названии файла. После какого то патча сломалось здоровье заборов. Вот такое решение...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.