Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
- 0
-
Our picks
Вдруг кому то скучно и он подскажет .
Настраиваю стартовый лут в InI
itemClothing = player.FindAttachmentBySlotName( "Body" ); if ( itemClothing ) { SetRandomHealth( itemClothing ); itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "LeatherJacket_Brown" ); // Верхняя одежду itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "BrisketSpread" ); // Паштет itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "Zagorky" ); // Вафля itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "SodaCan_Cola" ); // Вода itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "SodaCan_Cola" ); // Вода itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "BaseballCap_Black" ); // Кепка itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "FurCourierBag" ); // Рюкзак }
почему командой ---itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "BaseballCap_Black" ); // Кепка---
Кепка оденется и рюкзак оденется (по такой же системе )
А куртка не одевается , а ложится в инвентарь?
--**itemEnt = player.GetInventory().CreateInInventory( "LeatherJacket_Brown" ); // Верхняя одежда**--
(
Share this post
Link to post
Share on other sites