Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
blvckMamba

Урон гранатомёта

Доброго времени суток, хочу поднять урон от 40mm патрон для того что бы деревянная дверь отлетала от 3 патрон, как сделать, какой файл редактировать? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts




  • 0

если лень искть) 

class Bullet_40mm_Base: Bullet_Base

    {

        scope=1;

        model="\dz\weapons\projectiles\tracer_40mm_grenade.p3d";

        proxyShape="\dz\weapons\projectiles\40mm_grenade_SingleRound.p3d";

        casing="FxCartridge_40mm";

        round="FxRound_40mm";

        hit=9.5;

        indirectHit=0;

        indirectHitRange=0;

        timeToLive=20;

        airLock=0;

        initSpeed=76;

        typicalSpeed=76;

        airFriction=-0.0013;

        airFrictionChangeOnActivation=-0.0013;

        tracerScale=1.2;

        tracerStartTime=9.9999997e-06;

        tracerEndTime=3;

        caliber=0;

        deflecting=90;

        damageBarrel=500;

        damageBarrelDestroyed=500;

        weight=0.23;

        impactBehaviour=0;

        hitAnimation=1;

        unconRefillModifier=4;

        spawnPileType="Ammo_40mm_Base";

        class DamageApplied

        {

            type="Projectile";

            dispersion=0;

            bleedThreshold=1;

            defaultDamageOverride[]=

            {

                {0.94999999,1}

            };

            class Health

            {

                damage=110;

            };

            class Blood

            {

                damage=100;

            };

            class Shock

            {

                damage=110;

                damageOverride[]=

                {

                    {0.80000001,1}

                };

            };

        };

        class NoiseHit

        {

            strength=10;

            type="shot";

        };

    };

    class Bullet_40mm_Explosive: Bullet_40mm_Base

    {

        hit=5;

        indirectHit=1;

        indirectHitRange=10;

        indirectHitRangeMultiplier=1;

        explosive=1;

        caliber=1;

        deflecting=0;

        spawnPileType="Ammo_40mm_Explosive";

        soundSetExplosion[]={};

    };

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
21.10.2022 в 14:15, akklin сказал:

\DZ\weapons\explosives\config.cpp

class Explosion_40mm_Ammo

я же верно понимаю что после изменения конфига мне нужно будет изменить подпись мода на свою, имею ввиду файл. bisign

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Тебе не надо вносить изменения именно в этом конфиге. Делай отдельный, заливай в свой мод.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.