Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Borodanyan

Попы, Святые отцы

Всем привет! подскажите как сделать попам больше хп и как в них положить определенный лут?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

по идее - создать в cpp и скрипте свой класс на базе изначального зомбя любого, ну и задать в cpp ему нужные хитпоинт-очки.

Ну а затем просто спавн стандартных заменить на своих, тупо поменяв их в xml миссии.

За лут у нас cfgspawnabletabletypes отвечает, просто по примеру любого зомбя или оружия, машины настройки свой класс зомбика также.

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
9 часов назад, 123new сказал:

по идее - создать в cpp и скрипте свой класс на базе изначального зомбя любого, ну и задать в cpp ему нужные хитпоинт-очки.

Ну а затем просто спавн стандартных заменить на своих, тупо поменяв их в xml миссии.

За лут у нас cfgspawnabletabletypes отвечает, просто по примеру любого зомбя или оружия, машины настройки свой класс зомбика также.

ИМХО.....создать срр с на основе ванильного только изменив ХП и загрузив как серверный с оригинальным именем.
Про "наполнение лутом" - как и написал 123....и как 100500 раз описано на форуме.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.