Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Solta

Крафт предметов

Всем привет, только начал разбираться в том, как делать свои крафты, соответственно все работает, но есть одно но. Я перекрашиваю рюкзак в другой цвет с помощью баллончика, работает. Однако предметы которые были в 1 рюкзаке, не переносятся в перекрашенный рюкзак. На сколько я понял, за это отвечает строка - m_ResultReplacesIngredient[1] = 0;

Помогите сделать так, чтобы после покраски из 1 рюкзака, в перекрашенный переносились все лежащие предметы в нем. Пробовал значения в результате  [1] = 0 ; [1] > 0, все равно не пашет.

Вот код:

class CoyoteBagBlack extends RecipeBase
{    
    override void Init()
    {   
        m_Name = "Покрасить рюкзак в черный"; 
        m_IsInstaRecipe = false;   //должен ли этот рецепт выполняться мгновенно без анимации
        m_AnimationLength = 0.5;      //анимация
        m_Specialty = 0.01;   //значение > 0 для шероховатости, значение < 0 для точности   
        
        //Условия-затраты

        //условия для первого ингредиента
        //-1 = отключить проверку, 0 = НЕТРОНУТЫЙ, 4 = РАЗРУШЕННЫЙ, мб 1 поношен, 2 поврежден, 3 сильно поврежден
        m_MinDamageIngredient[0] = -1;
        m_MaxDamageIngredient[0] = 3;
        
        m_MinQuantityIngredient[0] = 25;
        m_MaxQuantityIngredient[0] = -1;


        //условия для второго ингредиента, аналогично первому
        m_MinDamageIngredient[1] = -1;
        m_MaxDamageIngredient[1] = 3;
        
        m_MinQuantityIngredient[1] = -1;
        m_MaxQuantityIngredient[1] = -1;
        //----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
        
        //Ингредиенты #1
        //ИСПОЛЬЗУЕМЫЙ ПРЕДМЕТ
        InsertIngredient(0,"Spraycan_Black");      
        
        m_IngredientAddHealth[0] = 0;
        m_IngredientSetHealth[0] = -1;
        m_IngredientAddQuantity[0] = -25;
        m_IngredientDestroy[0] = false; //true = destroy, false = do nothing
        m_IngredientUseSoftSkills[0] = false;
        
        //Ингредиенты #2
        //ИСПОЛЬЗУЕМЫЙ ПРЕДМЕТ
        InsertIngredient(1,"CoyoteBag_Brown");
        InsertIngredient(1,"CoyoteBag_Green");
        InsertIngredient(1,"Sol_CoyoteBag_Green");
        InsertIngredient(1,"Sol_CoyoteBag_Camo");
        
        m_IngredientAddHealth[1] = 0;
        m_IngredientSetHealth[1] = -1;
        m_IngredientAddQuantity[1] = 0;
        m_IngredientDestroy[1] = true;
        m_IngredientUseSoftSkills[1] = false;

//РЕЗУЛЬТАТ 
        AddResult("Sol_CoyoteBag_Black"); - это мой ретекстурный рюкзак
        m_ResultSetFullQuantity[0] = true;
        m_ResultSetQuantity[0] = 0;
        m_ResultSetHealth[0] = -1; 
        m_ResultInheritsHealth[0] = -2; 
        m_ResultInheritsColor[0] = -1;
        m_ResultToInventory[0] = -2;
        m_ResultUseSoftSkills[0] = false;
        m_ResultReplacesIngredient[1] = 0; - проблема в этой строке, как я понял

 

}
    override bool CanDo(ItemBase ingredients[], PlayerBase player)
    {
        return true;
    }

    override void Do(ItemBase ingredients[], PlayerBase player,array<ItemBase> results, float specialty_weight)
    {
        Debug.Log("Recipe Do method called","recipes");
    }
};

Edited by Solta (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.