Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
IMPERAT0R

Характеристики, свойства предметов (Брони)

Доброго времени, уважаемые знатоки.

Подскажите такой момент, как можно изменять характеристики бронирований к примеру плитника, и можно ли добавить определенной куртке это характеристики. И ещё какому нибудь предмету к примеру бандана, прописать что нося ее в инвентаре или на себе она регенерировала здоровье ?

Заранее спасибо 🙏 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
5 часов назад, IMPERAT0R сказал:

И ещё какому нибудь предмету к примеру бандана, прописать что нося ее в инвентаре или на себе она регенерировала здоровье ?

modded class PlayerBase
{
	override void OnScheduledTick(float deltaT)
	{
		super.OnScheduledTick(deltaT);
		//Таймер на тик раз в 3 секунды где-то не помешает, мало ли сервер нагрузит
		if (GetGame().IsServer())
		{
			if (FindAttachmentBoSlotName(InventorySlots.MASK)
			{
				AddHealth("", "Health", N * deltaT);
			}
		}
	}
}

Не является готовым решением, это просто идея 

Share this post


Link to post
Share on other sites







  • 0
4 часа назад, XenoZD сказал:

modded class PlayerBase { override void OnScheduledTick(float deltaT) { super.OnScheduledTick(deltaT); //Таймер на тик раз в 3 секунды где-то не помешает, мало ли сервер нагрузит if (GetGame().IsServer()) { if (FindAttachmentBoSlotName(InventorySlots.MASK) { AddHealth("", "Health", N * deltaT); } } } }


modded class PlayerBase
{
	override void OnScheduledTick(float deltaT)
	{
		super.OnScheduledTick(deltaT);
		//Таймер на тик раз в 3 секунды где-то не помешает, мало ли сервер нагрузит
		if (GetGame().IsServer())
		{
			if (FindAttachmentBoSlotName(InventorySlots.MASK)
			{
				AddHealth("", "Health", N * deltaT);
			}
		}
	}
}

Не является готовым решением, это просто идея 

Попробуй. Спасибо за ответ )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.