Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
- 0
-
Our picks
case 1: string RandomArrayCS2_mil[] = { "Ammo_556x45", "Ammo_556x45Tracer", "Ammo_762x39", "Ammo_762x39Tracer", "Ammo_762x54", "Ammo_762x54Tracer", "Ammo_9x39", "Ammo_357", "air_Ammo_792x33", "air_Ammo_762x25", "air_Ammo_57x28"}; int rndCS_mil2 = Math.RandomInt( 0, 20 ); FindItem = ItemBase.Cast( GetGame().CreateObject(RandomArrayCS2_mil[rndCS_mil2] , pos) ); if ( Class.CastTo( ItemBs, FindItem ) ) ItemBs.SetQuantity( Math.RandomInt(1,10)); break;
Всем хай.
в общем нужна помощь опытных скриптеров. Цель кусочка скрипта выше, чтобы патроны выпадали в рандом кол-ве от 1 до 10. Но при выполнении скрипта, они выпадают фуловым стаком. Не понимаю что не так. Есть кто уже делал подобное?
Share this post
Link to post
Share on other sites