Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
  • Need help?

    Create a topic in the appropriate section
    Don't write everything in the chat!
  • Take a look at the marketplace

    There you can buy
    everything related to game servers
  • Don't want a ban?

    Please read our rules
    Don't disturb the order!
  • Sell or buy?

    Use services of the guarantor
    We will make your deal safe
  • 0
Sign in to follow this  
Skar713

Анимация в руках

Столкнулся с проблмой создания торта...
Использую анимацию twoHanded 
Но персонаж держит торт не так как нужно 

Вот модель CFG который я достал из тыквы

class cfgSkeletons
{
	class IngredientBase
	{
		skeletonInherit = "";
		isDiscrete = 1;
		SkeletonBones[]=
		{
			"cs_raw"	,"",
			"cs_rotten"	,"",
			"cs_baked"	,"",
			"cs_boiled"	,"",
			"cs_dried"	,"",
			"cs_burned"	,""
		};
	};
};
class CfgModels
{
	class Default
	{
		sections[] = {};
		sectionsInherit="";
		skeletonName = "";
	};
	class whole_cake:Default
	{
		skeletonName="IngredientBase";
		sections[]=
		{
			"cs_raw",
			"cs_rotten"
		};
/*<potential axis>
boundingbox_max
boundingbox_min
ce_center
ce_radius
cs_raw
cs_rotten
invview
</potential axis>*/
		class Animations
		{
			class CS_Raw
			{
				type="hide";
				source="user";
				selection="cs_raw";
//				sourceAddress = clamp;// (default)
				minValue = 0.0;//rad 0.0
				maxValue = 1.0;//rad 57.29578
				hideValue = 0.01;
			};
			class CS_Rotten
			{
				type="hide";
				source="user";
				selection="cs_rotten";
//				sourceAddress = clamp;// (default)
				minValue = 0.0;//rad 0.0
				maxValue = 1.0;//rad 57.29578
				hideValue = 0.01;
			};
			class CS_Baked
			{
				type="hide";
				source="user";
				selection="cs_baked";
//				sourceAddress = clamp;// (default)
				minValue = 0.0;//rad 0.0
				maxValue = 1.0;//rad 57.29578
				hideValue = 0.01;
			};
			class CS_Boiled
			{
				type="hide";
				source="user";
				selection="cs_boiled";
//				sourceAddress = clamp;// (default)
				minValue = 0.0;//rad 0.0
				maxValue = 1.0;//rad 57.29578
				hideValue = 0.01;
			};
			class CS_Dried
			{
				type="hide";
				source="user";
				selection="cs_dried";
//				sourceAddress = clamp;// (default)
				minValue = 0.0;//rad 0.0
				maxValue = 1.0;//rad 57.29578
				hideValue = 0.01;
			};
			class CS_Burned
			{
				type="hide";
				source="user";
				selection="cs_burned";
//				sourceAddress = clamp;// (default)
				minValue = 0.0;//rad 0.0
				maxValue = 1.0;//rad 57.29578
				hideValue = 0.01;
			};
		};//</Animations>
	};//</Modelclass>
};//</CfgModels>

Вот применение анимации. 
 

modded class PlayerBase extends ManBase
{

    override void Init()
    {
        if ( !GetGame().IsServer() || !GetGame().IsMultiplayer() ) 
        {
            	DayzPlayerItemBehaviorCfg 	twoHanded = new DayzPlayerItemBehaviorCfg;
				twoHanded.SetTwoHanded();


				GetDayZPlayerType().AddItemInHandsProfileIK("Whole_cake",  "dz/anims/workspaces/player/player_main/player_main_2h.as", twoHanded,		"dz/anims/anm/player/ik/two_handed/cable_reel.anm");
				
		}
        super.Init();         
    }
};

Модель имеет те же кости что и тыква...

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.

Подскажите что я делаю не так и в чем моя ошибка

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ну так в лод Geomety кто будет дописывать параметр autocentr = 0
Плюс регистрацию такую уже никто не использует для это есть ModItemRegisterCallbacks который есть и должен быть выглядит у вас следующим образом
 

modded class ModItemRegisterCallbacks
{
    override void RegisterTwoHanded(DayZPlayerType pType, DayzPlayerItemBehaviorCfg pBehavior)
    {
		//! Cake 2hands
		pType.AddItemInHandsProfileIK("Whole_cake", "dz/anims/workspaces/player/player_main/player_main_2h.asi", pBehavior, "dz/anims/anm/player/ik/two_handed/pumpkin_fresh.anm");
        super.RegisterTwoHanded(pType, pBehavior);
    }
};

 

Edited by AKuznecov (see edit history)

Share this post


Link to post
Share on other sites



  • 0
1 час назад, AKuznecov сказал:

Ну так в лод Geomety кто будет дописывать параметр autocentr = 0
Плюс регистрацию такую уже никто не использует для это есть ModItemRegisterCallbacks который есть и должен быть выглядит у вас следующим образом
 

modded class ModItemRegisterCallbacks { override void RegisterTwoHanded(DayZPlayerType pType, DayzPlayerItemBehaviorCfg pBehavior) { //! Cake 2hands pType.AddItemInHandsProfileIK("Whole_cake", "dz/anims/workspaces/player/player_main/player_main_2h.asi", pBehavior, "dz/anims/anm/player/ik/two_handed/pumpkin_fresh.anm"); super.RegisterTwoHanded(pType, pBehavior); } };


modded class ModItemRegisterCallbacks
{
    override void RegisterTwoHanded(DayZPlayerType pType, DayzPlayerItemBehaviorCfg pBehavior)
    {
		//! Cake 2hands
		pType.AddItemInHandsProfileIK("Whole_cake", "dz/anims/workspaces/player/player_main/player_main_2h.asi", pBehavior, "dz/anims/anm/player/ik/two_handed/pumpkin_fresh.anm");
        super.RegisterTwoHanded(pType, pBehavior);
    }
};

 

А можешь показать пример автоцентр? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you automaticly agree to our Guidelines and Privacy Policy.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.