Need help?
Create a topic in the appropriate section
Don't write everything in the chat!Take a look at the marketplace
There you can buy
everything related to game serversDon't want a ban?
Please read our rules
Don't disturb the order!Sell or buy?
Use services of the guarantor
We will make your deal safe
- 0
-
Our picks
Столкнулся с проблмой создания торта...
Использую анимацию twoHanded
Но персонаж держит торт не так как нужно
Вот модель CFG который я достал из тыквы
Вот применение анимации.
modded class PlayerBase extends ManBase { override void Init() { if ( !GetGame().IsServer() || !GetGame().IsMultiplayer() ) { DayzPlayerItemBehaviorCfg twoHanded = new DayzPlayerItemBehaviorCfg; twoHanded.SetTwoHanded(); GetDayZPlayerType().AddItemInHandsProfileIK("Whole_cake", "dz/anims/workspaces/player/player_main/player_main_2h.as", twoHanded, "dz/anims/anm/player/ik/two_handed/cable_reel.anm"); } super.Init(); } };
Модель имеет те же кости что и тыква...
Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.
Пожалуйста, Войдите или Зарегистрируйтесь, чтобы увидеть это: Вложение.
Подскажите что я делаю не так и в чем моя ошибка
Share this post
Link to post
Share on other sites